Alior Bank
Witamy w nowej bankowości internetowej
Dziękujemy za aktywację bankowości internetowej. Mamy nadzieję, że udostępnione rozwiązania spełnią Twoje oczekiwania. System został zaprojektowany w taki sposób, aby korzystanie z niego było proste i intuicyjne, niezależnie od tego czy używasz domowego komputera, aplikacji mobilnej, czy przeglądarki zainstalowanej na tablecie lub smartfonie.
Korzystanie z systemu
Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości internetowej.
Na ekranie głównym bankowości internetowej widoczne są kluczowe dane, a jeśli posiadasz na przykład kilka lokat lub kredytów, ich kwoty są automatycznie sumowane.
Bezpośrednio z ekranu głównego dostępne są kluczowe operacje - najważniejsze funkcje, które przydatne są przy korzystaniu z danego produktu, takie jak, np. opcja wysłania przelewu z konta osobistego, zasilenia konta oszczędnościowego lub opcja spłaty karty kredytowej.
Historia wszystkich rachunków znajduje się w jednym miejscu - jeśli nie masz pewności, z którego konta była wykonana płatność, nie musisz szukać jej w osobnych zestawieniach.
Ustawienia bezpieczeństwa - możesz zdefiniować własny login, wybrać typ hasła (np. niemaskowane), zmieniać limity przelewów - opcje te dostępne są w zakładce Moje ustawienia, w sekcji Autoryzacja i bezpieczeństwo.
Aplikacja mobilna
Zachęcamy zainstalowania aplikacji mobilnej Alior Bank, dostępnej na urządzenia z systemami iOS i Android. W aplikacji mobilnej znajdziesz wiele przydatnych funkcji.
Szybkie i proste logowanie przy użyciu
kodu PIN, a jeśli korzystać z iPhone'a - wystarczy odcisk Twojego palca.
Szybkie i wygodnie uzupełnianie danych przelewów przy pomocy funkcji skanowania
faktur aparatem telefonu.
Informacja o saldzie lub 3 ostatnich
transakcjach może być prezentowana
przed zalogowaniem.
Płatności zbliżeniowe HCE telefonem (w przypadku telefonów z systemem Android), dzięki czemu zapłacisz za zakupy w sklepie bez karty płatniczej, a jej dane będą
bezpieczne.
Pobierz aplikację ze sklepów App Store oraz Google Play.
Inne usługi i dotychczasowa bankowość internetowa
Nowa bankowość internetowa oraz aplikacja mobilna aktualnie oferują dostęp do wybranych funkcji. Kontynuujemy prace nad kolejnymi funkcjami i rozwiązaniami, które już wkrótce znajdą się w docelowych wersjach systemów.
Jeśli chcesz korzystać z usług lub produktów, których w tym momencie nie udostępniamy w nowych systemach (takich jak produkty inwestycyjne, obsługa produktów biznesowych, czy ustanawianie pełnomocników do rachunku), możesz to robić za pośrednictwem dotychczasowej wersji systemu bankowości internetowej, dostępnej pod adresem https://aliorbank.pl.
Do dotychczasowego systemu zalogujesz się, używając swojego identyfikatora klienta (CIF). Pierwsze logowanie wymaga podania jednorazowego hasła startowego, które prześlemy SMS-em po wpisaniu identyfikatora. Przy kolejnych logowaniach używać będziesz własnego hasła do systemu (jest to inne hasło niż to, którego używasz w nowej bankowości).
Osoby, które wcześniej korzystały z dotychczasowego systemu, logują się do niego tak, ja dotychczas.
Z pozdrowieniami,
Zespół Alior Banku
Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie - prosimy na nią nie odpowiadać. Wiadomość została wysłana przez Alior Bank SA, 02-232 Warszawa, ul. Łopuszańska 38D, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000305178, o kapitale zakładowym 1  292  577  630  zł (opłacony w  całości).