Pilotaż nowego systemu bankowości internetowej Alior Business i mobilnej Alior Business Mobile
od 15.10.2024 r. możesz po raz pierwszy zalogować się do Alior Business i Alior Business Mobile
w nowych systemach wykonasz takie same operacje jak w BusinessPro
poprosimy Cię o ocenę nowych systemów -
będziemy się z Tobą kontaktować telefonicznie lub mailowo
będziemy się z Tobą kontaktować telefonicznie lub mailowo
Twoje uwagi i sugestie ułatwią nam udoskonalenie nowych systemów
Jak się zalogować do Alior Business?
- Do przeglądarki internetowej wpisz adres: https://ba.aliorbank.pl
- Do logowania użyj identyfikatora (numeru CIF klienta), który służył Ci do logowania się bankowości BusinessPro.
- Następnie postępuj zgodnie z komunikatami pojawiającymi się w bankowości.
Jak się zalogować do Alior Business Mobile?
- Na adres e-mail podany w umowie pilotażu otrzymasz zaproszenie z linkiem do sklepów App Store lub Google Play.
- Po przejściu na stronę wskazaną w zaproszeniu pobierz naszą aplikację mobilną na swoje urządzenie.
- Zaakceptuj naszą politykę prywatności.
- Wpisz swój identyfikator klienta (numer klienta CIF) oraz odpowiedz na pytania kontrolne.
- Wprowadź kod, który otrzymasz w formie wiadomości głosowej z połączenia telefonicznego.
- Ustaw swój kod PIN (w przypadku aktywacji aplikacji na kolejnym urządzeniu poprosimy Cię o podanie ustalonego wcześniej PIN-u.
WAŻNE: Po zainstalowaniu aplikacji mobilnej, w trakcie jej aktywacji, poprosimy Cię o zalogowanie do systemu bankowości internetowej Alior Business, w celu potwierdzenia aktywacji aplikacji mobilnej na konkretnym urządzeniu.
Po autoryzacji aktywacji aplikacji w Alior Business konieczny będzie powrót do aplikacji mobilnej Alior Business Mobile i kliknięcie przycisku "Odśwież". Aby aplikacja była w pełni gotowa do użytkowania wykonaj pierwsze logowanie z użyciem PIN-u ustalonego w procesie aktywacji.
Po autoryzacji aktywacji aplikacji w Alior Business konieczny będzie powrót do aplikacji mobilnej Alior Business Mobile i kliknięcie przycisku "Odśwież". Aby aplikacja była w pełni gotowa do użytkowania wykonaj pierwsze logowanie z użyciem PIN-u ustalonego w procesie aktywacji.
Zasady bezpieczeństwa ważne
- Nie loguj się do bankowości z linków, które otrzymujesz w wiadomości SMS lub e-mail.
- Nie udostępniali innym osobom kodu SMS i BLIK, szczególnie jeśli nie zlecasz takiej operacji.
- Nie podawaj nikomu danych do logowania.
- Weryfikuj wszystkie linki i załączniki, które otrzymujesz (szczególnie, jeśli nie korzystasz z usług danej firmy).
- Pamiętaj, że nigdy nie prosimy o instalację dodatkowych programów i aplikacji np. nie prosimy Cię o zdalne udostępnianie nam swojego pulpitu. Takie udostępnienie umożliwia osobie trzeciej połączenie się z Twoim komputerem czy telefonem.
- Przed autoryzacją operacji w bankowości internetowej lub mobilnej, zweryfikuj treść wiadomości SMS oraz danych w powiadomieniach autoryzacyjnych.
- Proces logowania do bankowości internetowej nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania na urządzeniach.
- Nie udostępniaj swojego komputera ani telefonu osobom trzecim.
- Korzystaj z oprogramowania antywirusowego renomowanego producenta i dbaj o jego aktualność.
Dodatkowe informacje
Kontakt
Jeśli masz dodatkowe pytania, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerami telefonów:
+48 877 391 413 (w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00)
+48 12 370 70 00 (w każdy dzień tygodnia przez całą dobę)
+48 877 391 413 (w dni robocze w godzinach 8:00 – 17:00)
+48 12 370 70 00 (w każdy dzień tygodnia przez całą dobę)