- 2017-10-27
Alior Bank i Tesco Polska kończą współpracę

31 października 2017 r. wygasa umowa o współpracy między Alior Bankiem i Tesco Polska w zakresie projektu „Tesco Finanse”. Dotychczasowy model współpracy nie wpisuje się w strategię dalszego rozwoju marek. Zakończenie współpracy nie ma wpływu na zawarte przez klientów umowy z bankiem – dalszą obsługę tych umów przejmą oddziały Alior Banku.
Od 1 listopada 2017 r. w punktach Tesco Finanse nie będzie można zawrzeć nowej umowy o produkt Alior Banku, jak również składać dyspozycji dotyczących umów zawartych wcześniej.
Obsługa dotychczasowych klientów, spłacających pożyczkę gotówkową, kredyt konsolidacyjny, kredyt ratalny oraz kartę kredytową będzie kontynuowana w sieci ponad 250 oddziałów własnych Alior Banku. Na wniosek klienta może zostać uruchomiona obsługa tych produktów za pośrednictwem bankowości internetowej oraz w ponad 600 placówkach partnerskich Alior Banku.
Umowy o pożyczkę gotówkową, kredyt konsolidacyjny, kredyt ratalny oraz kartę kredytową Mastercard Clubcard, zawarte przez klientów przed 1 listopada 2017 r. pozostaną w mocy. Klienci będą spłacać raty tak, jak dotychczas – przelewem pocztowym, przelewem z konta osobistego lub gotówką w oddziałach i placówkach partnerskich oznaczonych logo Alior Banku. Nie zmieni się numer rachunku do spłaty, tj. numer podany w umowie kredytowej oraz harmonogram spłaty kredytu bądź pożyczki, określający terminy spłaty i kwoty rat.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, klienci, którzy zawarli umowy za pośrednictwem Tesco Finanse mogą uzyskać informacje od konsultantów Call Center Alior Banku dzwoniąc na numer telefonu: 801 980 555 lub (+48) 58 76 70 555, lub pisząc na adres korespondencyjny: Alior Bank, ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa.
Alior Bank jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się banków w Polsce. Aktywa banku wynoszą blisko 62 mld zł,. Bank zapewnia obsługę prawie 4 mln klientów, w tym ponad 190 tys. firm. Od 2014 r. akcje Alior Banku wchodzą w skład indeksu WIG20 skupiającego największe i najbardziej płynne spółki. Strategia biznesowa banku zakłada rozwój nowoczesnej bankowości detalicznej oraz rozwój bankowości dla MSP w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Łącznie zatrudnia ok. 25 tys. osób i oferuje klientom produkty 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania ułatwiające klientom codzienne zakupy.
Obsługa dotychczasowych klientów, spłacających pożyczkę gotówkową, kredyt konsolidacyjny, kredyt ratalny oraz kartę kredytową będzie kontynuowana w sieci ponad 250 oddziałów własnych Alior Banku. Na wniosek klienta może zostać uruchomiona obsługa tych produktów za pośrednictwem bankowości internetowej oraz w ponad 600 placówkach partnerskich Alior Banku.
Umowy o pożyczkę gotówkową, kredyt konsolidacyjny, kredyt ratalny oraz kartę kredytową Mastercard Clubcard, zawarte przez klientów przed 1 listopada 2017 r. pozostaną w mocy. Klienci będą spłacać raty tak, jak dotychczas – przelewem pocztowym, przelewem z konta osobistego lub gotówką w oddziałach i placówkach partnerskich oznaczonych logo Alior Banku. Nie zmieni się numer rachunku do spłaty, tj. numer podany w umowie kredytowej oraz harmonogram spłaty kredytu bądź pożyczki, określający terminy spłaty i kwoty rat.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, klienci, którzy zawarli umowy za pośrednictwem Tesco Finanse mogą uzyskać informacje od konsultantów Call Center Alior Banku dzwoniąc na numer telefonu: 801 980 555 lub (+48) 58 76 70 555, lub pisząc na adres korespondencyjny: Alior Bank, ul. Postępu 18B, 02-676 Warszawa.
Alior Bank jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się banków w Polsce. Aktywa banku wynoszą blisko 62 mld zł,. Bank zapewnia obsługę prawie 4 mln klientów, w tym ponad 190 tys. firm. Od 2014 r. akcje Alior Banku wchodzą w skład indeksu WIG20 skupiającego największe i najbardziej płynne spółki. Strategia biznesowa banku zakłada rozwój nowoczesnej bankowości detalicznej oraz rozwój bankowości dla MSP w oparciu o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z ponad 400 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Łącznie zatrudnia ok. 25 tys. osób i oferuje klientom produkty 3700 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania ułatwiające klientom codzienne zakupy.