- 2017-12-22
Realizacja transakcji i godziny pracy w okresie świątecznym
Poniżej przekazujemy ważne informacje dotyczące pracy oddziałów oraz realizacji zleceń w okresie świątecznym.
29 grudnia 2017 r.:
- Godziny pracy oddziałów Alior Banku nie ulegają zmianie.
- Trzecia sesja Elixir jest w tym dniu odwołana, zlecenia wychodzące realizowane są do godz. 12:20, a przelewy przychodzące drugą sesją zaksięgowane będą do godz. 15:00, przelewy zlecone przez klientów po 12:20 zostaną przekazane do rozliczeń w ramach I sesji Elixir w kolejnym dniu roboczym, tj. 2 stycznia 2018 r.
- Zlecenia realizowane poprzez system Sorbnet (pilne i wysokokwotowe) wychodzące realizowane są do godz. 14:30, natomiast przychodzące - do godz. 15:00.
- Przelewy zagraniczne realizowane są standardowo.
- Usługa Autodealing jest w pełni dostępna. Środki do rozliczenia transakcji terminowych na datę 29 grudnia 2017 r. powinny być zapewnione do godz. 14:30.
- Platforma eFX Trader jest w pełni dostępna do godz. 23:00. Środki do rozliczenia transakcji terminowych na datę 29 grudnia 2017 r. powinny być zapewnione do godz. 14:30.
- Kantor Walutowy jest w pełni dostępny.
- Transakcje skarbowe z dealerem zawierane są w godzinach 9:00-14:30. Środki do rozliczenia transakcji terminowych na datę 29 grudnia 2017 r. powinny być zapewnione do godz. 14:30.
Praca Biura Maklerskiego od 25 grudnia 2017 r. do 3 stycznia 2018 r.:
- 25 grudnia 2017 r. kwotowania na rynku Forex są zawieszone. Transakcje na rynku Forex zostaną wznowione 26 stycznia 2018 r. o godz. 9:00.
- Sesja giełdowa GPW 29 grudnia br. odbywa się bez zmian.
- 1 oraz 2 stycznia 2018 r., zgodnie z komunikatem GPW, są dniami bez sesji giełdowej.
- System maklerski (zakładka Inwestycje) będzie niedostępny od 29 grudnia od godz. 22:00 do 3 stycznia 2018 r. do godz. 6:00.
- Rynek Forex (transakcje w ramach platformy Alior Trader) działa bez zmian 29 grudnia 2017 r. do godz. 23:00. Transakcje na rynku Forex zostaną wznowione 1 stycznia 2018 r. o godz. 23:00.
- Infolinia Biura Maklerskiego pod numerem 19 503 dostępna jest bez zmian do 29 grudnia 2017 r. do godz. 23:00, a obsługa zostanie wznowiona 1 stycznia 2018 r. o godz. 23:00.
Infolinia Alior Banku, dostępna pod numerem 19 502, od 23 grudnia 2017 r. od godz. 22:00 do 27 grudnia 2017 r. do godz. 8:00 rano oraz od 30 grudnia 2017 r. od godz. 22:00 do 2 stycznia 2018 r. do godz. 8:00 rano będzie obsługiwała wyłącznie zgłoszenia w zakresie zastrzeżenia karty płatniczej, odblokowania dostępu do bankowości internetowej oraz serwisu transakcyjnego. W pozostałych dniach konsultanci są do Państwa dyspozycji i odpowiadają na pytania od godz. 8:00 do godz. 22:00, 7 dni w tygodniu. Zgłoszenia dotyczące zastrzeżenia karty i odblokowania bankowości obsługiwane są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.