- 2018-02-09
Alior Bank ponownie doceniony za najlepsze usługi dla klientów zamożnych
Alior Bank drugi rok z rzędu okazał się najlepszym polskim bankiem pod względem usług dla klientów zamożnych „super affluent”, posiadających aktywa inwestycyjne w wysokości 1-5 mln dolarów – w badaniu „Private Banking and Wealth Management Survey” przeprowadzonym przez prestiżowy magazyn „Euromoney”. Jednocześnie w głównej kategorii usługi bankowości prywatnej znalazł się na 4. miejscu w kraju.
Celem dorocznego badania jest dostarczenie wiarygodnych i rzetelnych informacji na temat jakości usług private banking na świecie. Przeprowadzane jest ono wśród prywatnych banków oraz menedżerów zajmujących się zarządzaniem majątkiem, którzy wskazują swoich najlepszych konkurentów w danym kraju i w określonej kategorii. Ostateczny ranking został utworzony na podstawie ponad 2 tys. odpowiedzi.
Poza zwycięstwem w kategorii klientów „super affluent” i wysokim miejscem w głównej kategorii, wśród polskich banków Alior Bank uplasował się na drugim miejscu pod względem obsługi przedsiębiorstw i w obszarze innowacji technologicznych.
- Cieszymy się, że jakość naszych usług doceniana jest nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Podstawą jest budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz dopasowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i możliwości – mówi Andrzej Rosłaniec, dyrektor Departamentu Private Banking w Alior Banku.
W ramach usług private bankingu Alior Banku klienci mogą liczyć m.in. na indywidualną opiekę wykwalifikowanego bankiera, a także dostęp do szerokiej oferty produktowej. Dzięki określeniu oczekiwań i dogłębnej analizie rynku przeprowadzonej przez pracowników banku, klienci mogą podjąć optymalne i efektywne pod względem zyskowności decyzje. Doradcy korzystają z aplikacji Trusted Advice, innowacyjnego na skalę europejską narzędzia, zapewniającego wygodę i oszczędność czasu poprzez dostęp do kompleksowej, spersonalizowanej obsługi nie tylko w oddziale.
Poza zwycięstwem w kategorii klientów „super affluent” i wysokim miejscem w głównej kategorii, wśród polskich banków Alior Bank uplasował się na drugim miejscu pod względem obsługi przedsiębiorstw i w obszarze innowacji technologicznych.
- Cieszymy się, że jakość naszych usług doceniana jest nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Podstawą jest budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami oraz dopasowanie oferty do ich indywidualnych potrzeb i możliwości – mówi Andrzej Rosłaniec, dyrektor Departamentu Private Banking w Alior Banku.
W ramach usług private bankingu Alior Banku klienci mogą liczyć m.in. na indywidualną opiekę wykwalifikowanego bankiera, a także dostęp do szerokiej oferty produktowej. Dzięki określeniu oczekiwań i dogłębnej analizie rynku przeprowadzonej przez pracowników banku, klienci mogą podjąć optymalne i efektywne pod względem zyskowności decyzje. Doradcy korzystają z aplikacji Trusted Advice, innowacyjnego na skalę europejską narzędzia, zapewniającego wygodę i oszczędność czasu poprzez dostęp do kompleksowej, spersonalizowanej obsługi nie tylko w oddziale.