- 2018-10-17
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA-Accenture Distribution & Marketing Innovation Awards 2018
![](/dam/jcr:1e8c58b9-5944-4acc-8fe0-2d29a15170cd/efma-2018-innovation-winner-badge.png)
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
European Financial Management Association (EFMA) to organizacja skupiająca bankowych i ubezpieczeniowych profesjonalistów, wyspecjalizowanych w marketingu i dystrybucji usług finansowych. Instytucja, zrzeszająca ponad 3300 firm z ponad 130 krajów, zajmuje się badaniami, wydaje branżowe raporty i publikacje, organizuje międzynarodowe konferencje, a także – we współpracy z Accenture, firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu – coroczny prestiżowy konkurs Distribution & Marketing Innovation Awards.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku zajęło w tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii „Offering Innovation”, w której oceniano innowacje, mające stanowić wartość dodaną do tradycyjnych produktów bankowych. Konto Jakże Osobiste klient może „ułożyć” po swojemu, zarządzając samodzielnie dodatkowymi korzyściami do rachunku i indywidualnie dobierając je do swoich potrzeb. Przy spełnieniu warunków w postaci miesięcznie jednorazowego wpływu środków na konto w kwocie min. 1500 zł i wykonania 300 zł transakcji bezgotówkowych, klient jest zwolniony z opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.
![Ewelina Gulbinowicz (Alior Bank) EFMA-Accenture 2018](/dam/jcr:b33fd863-e326-4139-9d2c-46d8b6df8533/efma-accenture-2018-alior-bank.2018-10-17-13-09-09.jpg)
– Nagroda w tym konkursie ma dla nas wymiar szczególny, ponieważ o jej przyznaniu decydowały największe światowe autorytety w dziedzinie bankowości. Pokazaliśmy, że nawet w tak prostym produkcie jak rachunek bankowy, można zdobyć się na innowację i wyjść w stronę klienta poprzez personalizację. Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasze rozwiązania są konkurencyjne nie tylko w skali naszego kraju, ale i całego świata – powiedziała Ewelina Gulbinowicz, menedżer ds. marketingu, współautorka projektu, która w imieniu Alior Banku odebrała statuetkę.
![EFMA-Accenture 2018 Alior Bank SA](/dam/jcr:38ed3f03-e772-4f4e-b6cf-2e158d536c56/efma-accenture-2018-alior-bank-konto-jakze-osobiste.2018-10-17-13-10-15.jpg)
W szóstej już edycji plebiscytu nagrodzono osiem banków z trzech kontynentów. W tym roku do rywalizacji zostało zgłoszonych blisko 421 projektów z ponad 180 instytucji, reprezentujących 59 krajów. Na ostateczną klasyfikację w konkursie wpływ miały w równym stopniu głosowanie komisji, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządów największych banków detalicznych na świecie, a także głosy członków organizacji EFMA, oddawane on-line. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród miało miejsce podczas uroczystej gali 17 października br. w Lizbonie.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku zajęło w tegorocznej edycji konkursu pierwsze miejsce w kategorii „Offering Innovation”, w której oceniano innowacje, mające stanowić wartość dodaną do tradycyjnych produktów bankowych. Konto Jakże Osobiste klient może „ułożyć” po swojemu, zarządzając samodzielnie dodatkowymi korzyściami do rachunku i indywidualnie dobierając je do swoich potrzeb. Przy spełnieniu warunków w postaci miesięcznie jednorazowego wpływu środków na konto w kwocie min. 1500 zł i wykonania 300 zł transakcji bezgotówkowych, klient jest zwolniony z opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.
![Ewelina Gulbinowicz (Alior Bank) EFMA-Accenture 2018](/dam/jcr:b33fd863-e326-4139-9d2c-46d8b6df8533/efma-accenture-2018-alior-bank.2018-10-17-13-09-09.jpg)
– Nagroda w tym konkursie ma dla nas wymiar szczególny, ponieważ o jej przyznaniu decydowały największe światowe autorytety w dziedzinie bankowości. Pokazaliśmy, że nawet w tak prostym produkcie jak rachunek bankowy, można zdobyć się na innowację i wyjść w stronę klienta poprzez personalizację. Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasze rozwiązania są konkurencyjne nie tylko w skali naszego kraju, ale i całego świata – powiedziała Ewelina Gulbinowicz, menedżer ds. marketingu, współautorka projektu, która w imieniu Alior Banku odebrała statuetkę.
![EFMA-Accenture 2018 Alior Bank SA](/dam/jcr:38ed3f03-e772-4f4e-b6cf-2e158d536c56/efma-accenture-2018-alior-bank-konto-jakze-osobiste.2018-10-17-13-10-15.jpg)
W szóstej już edycji plebiscytu nagrodzono osiem banków z trzech kontynentów. W tym roku do rywalizacji zostało zgłoszonych blisko 421 projektów z ponad 180 instytucji, reprezentujących 59 krajów. Na ostateczną klasyfikację w konkursie wpływ miały w równym stopniu głosowanie komisji, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządów największych banków detalicznych na świecie, a także głosy członków organizacji EFMA, oddawane on-line. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród miało miejsce podczas uroczystej gali 17 października br. w Lizbonie.
With the banking industry becoming more competitive, @AliorBankSA is the shining star of banking! 🌟 Congrats for winning the gold award in Offering #Innovation category at #DMIAwards18 🎊👏 @BankingInsights pic.twitter.com/7SD4xkKHuI
— Efma (@Efma_news) 17 października 2018