- 2019-10-16
Kosmiczna oferta w nowej kampanii reklamowej Alior Banku
„Doceniamy twoją aktywność na koncie” – pod tym hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa Alior Banku. Jej celem jest docenienie aktywnych klientów, którzy korzystają z Konta Jakże Osobistego oraz karty. W zamian mają możliwość otrzymania nieoprocentowanej pożyczki. Za kreację kampanii, która obejmie telewizję, internet oraz outdoor, odpowiada agencja PZL.
W nowej odsłonie reklamowej oprócz znanego pana w meloniku pojawiają się przybysze z kosmosu. Tym niecodziennym gościom po trudnym lądowaniu na Ziemi potrzebne jest wsparcie finansowe. Z pomocą przychodzi bohater banku. Okazuje się, że kosmici są aktywnymi klientami Konta Jakże Osobistego. Z prędkością światła, za pomocą aplikacji mobilnej Alior Banku, dopasowują do swoich oczekiwań oferowane korzyści. I właśnie dla takich aktywnych klientów, którzy korzystają z konta i karty, bank proponuje nieoprocentowaną pożyczkę.
- Kampania ma zachęcić nowych, ale i dotychczasowych klientów do częstszego korzystania z Konta Jakże Osobistego oraz karty. To właśnie ich finansową aktywność chcielibyśmy docenić pożyczką bez oprocentowania - mówi Paweł Kapias, dyrektor Działu Kredytów Niezabezpieczonych Alior Banku – Zależy nam bowiem na budowaniu długoterminowych relacji z naszymi klientami. Docenianie obecnych jest na to właściwym sposobem – dopowiada Krzysztof Konieczka, dyrektor Działu Daily Banking.
Spoty 30- i 15- sekundowe komunikujące „kosmiczną ofertę” będą emitowane zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i kanałach tematycznych. Oprócz działań w telewizji zaplanowane są również aktywności w serwisach VOD, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Planowane są również dodatkowe spoty zachęcające do bankowania z Alior Bankiem.
17 października wystartuje reklama zewnętrzna, w ramach której spot reklamowy będzie emitowany na ekranach LED umieszczonych na ulicach dużych miast, lotniskach i w salonach prasowych. Materiał będzie wyświetlany w 150 lokalizacjach, na 182 ekranach.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, natomiast kreacje digital agencja Sympatico. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy METS.
Warunkiem skorzystania z nieoprocentowanej pożyczki są comiesięczne jednorazowe wpływy na konto w wysokości min. 1500 zł i płatności kartą na min. 300 zł. RRSO wynosi 9,9%.
Link do spotu: https://youtu.be/XGDb-pN84Mg
- Kampania ma zachęcić nowych, ale i dotychczasowych klientów do częstszego korzystania z Konta Jakże Osobistego oraz karty. To właśnie ich finansową aktywność chcielibyśmy docenić pożyczką bez oprocentowania - mówi Paweł Kapias, dyrektor Działu Kredytów Niezabezpieczonych Alior Banku – Zależy nam bowiem na budowaniu długoterminowych relacji z naszymi klientami. Docenianie obecnych jest na to właściwym sposobem – dopowiada Krzysztof Konieczka, dyrektor Działu Daily Banking.
Spoty 30- i 15- sekundowe komunikujące „kosmiczną ofertę” będą emitowane zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i kanałach tematycznych. Oprócz działań w telewizji zaplanowane są również aktywności w serwisach VOD, w internecie oraz w mediach społecznościowych. Planowane są również dodatkowe spoty zachęcające do bankowania z Alior Bankiem.
17 października wystartuje reklama zewnętrzna, w ramach której spot reklamowy będzie emitowany na ekranach LED umieszczonych na ulicach dużych miast, lotniskach i w salonach prasowych. Materiał będzie wyświetlany w 150 lokalizacjach, na 182 ekranach.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, natomiast kreacje digital agencja Sympatico. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy METS.
Warunkiem skorzystania z nieoprocentowanej pożyczki są comiesięczne jednorazowe wpływy na konto w wysokości min. 1500 zł i płatności kartą na min. 300 zł. RRSO wynosi 9,9%.
Link do spotu: https://youtu.be/XGDb-pN84Mg