- 2020-03-26
Alior Bank ulepsza bankowość internetową i mobilną. Wkrótce pojawią się w nich nowe funkcje
Alior Bank wprowadza kolejne zmiany funkcjonalne w bankowości internetowej i mobilnej, które ułatwią zarządzanie finansami osobistymi z domu. W ramach najnowszej aktualizacji klienci zyskają m.in. możliwość odzyskania zapomnianego numeru klienta (loginu do Alior Online), a także opcję „Pożyczki na klik”. Obsługa systemów transakcyjnych ma być jeszcze prostsza i bardziej intuicyjna. Zmiany zostaną wdrożone w najbliższy weekend.
Alior Online przypomni numer CIF
Po aktualizacji systemu transakcyjnego Alior Online, klienci banku zyskają możliwość samodzielnego odzyskania numeru klienta (CIF), który jest niezbędny do zalogowania się do bankowości internetowej. Opcja „Przypomnij CIF” będzie działała podobnie jak, dostępna na wielu portalach, funkcja odzyskiwania hasła. Użytkownik, chcąc odzyskać numer, zostanie poproszony o wprowadzenie danych identyfikacyjnych, a następnie o udzielenie odpowiedzi na krótkie pytania i autoryzację jednym z dostępnych sposobów. Po pozytywnym wyniku weryfikacji, na ekranie wyświetli się identyfikator CIF. Już teraz z poziomu bankowości internetowej i mobilnej możliwe jest ustawienie w miejsce numeru klienta wybranej nazwy własnej (aliasu).
– Tworzymy nasze serwisy w taki sposób, aby ich użytkownicy mogli realizować większość operacji samodzielnie. To szczególnie ważne teraz, kiedy w związku z wytycznymi związanymi z zapobieganiem rozprzestrzenieniu się wirusa, zaleca się ograniczenie wizyt w miejscach publicznych, również placówkach bankowych. Nie mamy wątpliwości, że zaproponowane rozwiązanie będzie dużym ułatwieniem dla naszych klientów, którzy bez konieczności wychodzenia z domu, szybko odzyskają zapomniany identyfikator – mówi Piotr Łakomski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych Alior Banku.
Co jeszcze nowego w Alior Online?
W bankowości internetowej Alior Banku zmieni się również sposób nawigacji. Funkcje dostępne do tej pory przez ekran ustawień, takie jak m.in. Profil Zaufany, Wniosek 300+ czy Wniosek 500+ zostaną przeniesione do odrębnej zakładki – eUrząd. Swoją lokalizację zmienią także dokumenty i wiadomości. Wprowadzone zmiany wpłyną również na wygląd poszczególnych ekranów. Dostępne na pulpicie informacje o rachunku, takie jak prezentacja salda czy historii transakcji, będzie można ukryć jednym przyciskiem.
W ramach aktualizacji systemu transakcyjnego zmianom ulegnie także podsumowanie przelewów własnych, krajowych, zagranicznych i europejskich. Klienci będą widzieć szereg dodatkowych informacji dla przelewów denominowanych, takich jak np. szacowana kwota do przekazania odbiorcy czy kurs walutowy. Bank wprowadzi też kwotę minimalną 200 zł w przelewie zagranicznym w opcji kosztowej BEN (koszt z tytułu wykonania przelewu ponosi odbiorca płatności.
„Pożyczka na klik” nowością dla dotychczasowych klientów
Alior Bank docenia obecnych klientów. W ramach nowości, udostępni im opcję „pożyczki na klik” w ofercie specjalnej w Alior Mobile i Alior Online. Dzięki temu osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych pieniędzy będą miały możliwość zawnioskowania o nie w szybki i wygodny sposób. Aby otrzymać pożyczkę dopasowaną do bieżących potrzeb, klienci zostaną poproszeni o wskazanie kwoty kredytu oraz liczby miesięcznych rat, a w kolejnym kroku zaakceptowanie informacji zawartych na ekranie podsumowującym ofertę.
Po aktualizacji systemu transakcyjnego Alior Online, klienci banku zyskają możliwość samodzielnego odzyskania numeru klienta (CIF), który jest niezbędny do zalogowania się do bankowości internetowej. Opcja „Przypomnij CIF” będzie działała podobnie jak, dostępna na wielu portalach, funkcja odzyskiwania hasła. Użytkownik, chcąc odzyskać numer, zostanie poproszony o wprowadzenie danych identyfikacyjnych, a następnie o udzielenie odpowiedzi na krótkie pytania i autoryzację jednym z dostępnych sposobów. Po pozytywnym wyniku weryfikacji, na ekranie wyświetli się identyfikator CIF. Już teraz z poziomu bankowości internetowej i mobilnej możliwe jest ustawienie w miejsce numeru klienta wybranej nazwy własnej (aliasu).
– Tworzymy nasze serwisy w taki sposób, aby ich użytkownicy mogli realizować większość operacji samodzielnie. To szczególnie ważne teraz, kiedy w związku z wytycznymi związanymi z zapobieganiem rozprzestrzenieniu się wirusa, zaleca się ograniczenie wizyt w miejscach publicznych, również placówkach bankowych. Nie mamy wątpliwości, że zaproponowane rozwiązanie będzie dużym ułatwieniem dla naszych klientów, którzy bez konieczności wychodzenia z domu, szybko odzyskają zapomniany identyfikator – mówi Piotr Łakomski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych Alior Banku.
Co jeszcze nowego w Alior Online?
W bankowości internetowej Alior Banku zmieni się również sposób nawigacji. Funkcje dostępne do tej pory przez ekran ustawień, takie jak m.in. Profil Zaufany, Wniosek 300+ czy Wniosek 500+ zostaną przeniesione do odrębnej zakładki – eUrząd. Swoją lokalizację zmienią także dokumenty i wiadomości. Wprowadzone zmiany wpłyną również na wygląd poszczególnych ekranów. Dostępne na pulpicie informacje o rachunku, takie jak prezentacja salda czy historii transakcji, będzie można ukryć jednym przyciskiem.
W ramach aktualizacji systemu transakcyjnego zmianom ulegnie także podsumowanie przelewów własnych, krajowych, zagranicznych i europejskich. Klienci będą widzieć szereg dodatkowych informacji dla przelewów denominowanych, takich jak np. szacowana kwota do przekazania odbiorcy czy kurs walutowy. Bank wprowadzi też kwotę minimalną 200 zł w przelewie zagranicznym w opcji kosztowej BEN (koszt z tytułu wykonania przelewu ponosi odbiorca płatności.
„Pożyczka na klik” nowością dla dotychczasowych klientów
Alior Bank docenia obecnych klientów. W ramach nowości, udostępni im opcję „pożyczki na klik” w ofercie specjalnej w Alior Mobile i Alior Online. Dzięki temu osoby zainteresowane uzyskaniem dodatkowych pieniędzy będą miały możliwość zawnioskowania o nie w szybki i wygodny sposób. Aby otrzymać pożyczkę dopasowaną do bieżących potrzeb, klienci zostaną poproszeni o wskazanie kwoty kredytu oraz liczby miesięcznych rat, a w kolejnym kroku zaakceptowanie informacji zawartych na ekranie podsumowującym ofertę.