- 2023-05-30
Złoty Bankier 2023: Alior Bank na podium w trzech kategoriach

Alior Bank znalazł się wśród laureatów rankingu „Złoty Bankier 2023” organizowanego przez portal Bankier.pl i redakcję Pulsu Biznesu. Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii Kredyt Gotówkowy oraz drugie miejsce w kategoriach Konto Osobiste i Kredyt Hipoteczny.
Ogłoszono wyniki 14. edycji „Złotego Bankiera”, największego na rynku badania jakości obsługi klienta, produktów i komunikacji marketingowej w bankach detalicznych. Alior Bank uplasował się na podium aż trzykrotnie, zdobywając pierwsze miejsce w kategorii Kredyt Gotówkowy oraz drugie miejsce w kategoriach Konto Osobiste i Kredyt Hipoteczny.
Alior Bank otrzymał bardzo dobre oceny w kategorii kosztów finansowania w niemal wszystkich analizowanych scenariuszach. W połączeniu z solidnymi ocenami w obszarze dostępności kredytu oraz wynikami sprzedażowymi, udało mu się zdobyć pozycję lidera w ogólnym zestawieniu.
Kapituła doceniła ponadto innowacje w ofercie Alior Banku, takie jak wdrożenie usługi Alior Pay czy mojeID, a także możliwość personalizacji aplikacji mobilnej Alior Mobile. Mocną stroną banku okazała się także maksymalna kwota finansowania dostępna dla klientów. Pod tym względem, a także w zakresie elastyczności w akceptowaniu źródeł dochodów, kredytodawca wyprzedził rywali.

Partnerem merytorycznym konkursu „Złoty Bankier” jest instytut badawczy Minds&Roses. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji został MasterCard.
Alior Bank otrzymał bardzo dobre oceny w kategorii kosztów finansowania w niemal wszystkich analizowanych scenariuszach. W połączeniu z solidnymi ocenami w obszarze dostępności kredytu oraz wynikami sprzedażowymi, udało mu się zdobyć pozycję lidera w ogólnym zestawieniu.
Kapituła doceniła ponadto innowacje w ofercie Alior Banku, takie jak wdrożenie usługi Alior Pay czy mojeID, a także możliwość personalizacji aplikacji mobilnej Alior Mobile. Mocną stroną banku okazała się także maksymalna kwota finansowania dostępna dla klientów. Pod tym względem, a także w zakresie elastyczności w akceptowaniu źródeł dochodów, kredytodawca wyprzedził rywali.

Partnerem merytorycznym konkursu „Złoty Bankier” jest instytut badawczy Minds&Roses. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji został MasterCard.