- 2024-11-27
Prostsze zakupy w grach dla klientów Alior Banku
Klienci Alior Banku mogą wymieniać punkty zgromadzone w ramach programu Mastercard® Bezcenne® Chwile na zakupy bezpośrednio w grach. Nowe rozwiązanie jest możliwe dzięki współpracy Mastercard z firmą Xsolla. Jest to pierwsze wdrożenie w branży gier wideo, które oferuje prosty, bezpieczny i pewny sposób umożliwiający graczom korzystanie z punktów lojalnościowych do opłacania gier.
Liczba graczy na świecie rośnie z każdym rokiem i prognozy wskazują, że w 2025 r. osiągnie blisko 3,6 mld . W odpowiedzi na ten trend Mastercard, we współpracy z marką Xsolla, przygotował wyjątkową ofertę, która ma na celu nagrodzenie graczy za ich codzienne zakupy. Uczestnicy programu Mastercard Bezcenne Chwile mogą wymieniać zgromadzone punkty na ulubione gry lub dodatki bezpośrednio w grach. Od 25 listopada 2024 r. z to rozwiązanie jest dostępne dla klientów Alior Banku.
– Najnowsze rozwiązanie to kolejny krok w budowaniu wartościowych doświadczeń, które łączą przyjemność z codziennymi korzyściami. Gry odgrywają ważną rolę w życiu wielu naszych klientów, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać ich pasję, oferując nową formę wykorzystania punktów lojalnościowych. Dzięki niej mogą oni rozwijać swoje gry także podczas codziennych czynności, takich jak zakupy – mówi Mateusz Tomczak, menedżer ds. rozwoju produktów z Alior Banku.
– Współpraca z Alior Bankiem i Mastercard stanowi znaczącą innowację w łączeniu usług finansowych z branżą gier, umożliwia graczom wykorzystywanie punktów lojalnościowych do zakupów w grze. Tworzymy płynne i satysfakcjonujące doświadczenie, które zwiększa wartość codziennych transakcji oraz samej branży gier – mówi Anton Zelenin, Chief Product Officer, FinTech, Xsolla.
Proces zakupowy nie będzie wymagał dodatkowych działań od użytkownika. Po przejściu na stronę gry i dodaniu przedmiotów do koszyka, posiadacz karty zapisanej do programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile finalizuje zakup, płacąc punktami lojalnościowymi, które mogą pokryć całość transakcji. Już po wprowadzeniu danych karty płatniczej, system automatycznie rozpozna, że klient korzysta z karty Alior Banku i wyświetli opcję płatności punktami.
Xsolla to globalna firma specjalizująca się w usługach komercyjnych dla branży gier wideo, oferująca solidny i zaawansowany zestaw narzędzi oraz usług zaprojektowanych specjalnie dla tego sektora. Umożliwia deweloperom sprzedaż i dystrybucję gier w ponad 200 regionach na całym świecie, zapewniając bezpieczne transakcje i pozwalając im skupić się na budowaniu relacji z graczami. W Polsce Xsolla oferuje dostęp do zróżnicowanej biblioteki ponad 900 tytułów na platformach mobilnych, PC, internetowych oraz w chmurze.
Więcej informacji o rozwiązaniu znajduje się na stronie Xsolla oraz tutaj.
– Najnowsze rozwiązanie to kolejny krok w budowaniu wartościowych doświadczeń, które łączą przyjemność z codziennymi korzyściami. Gry odgrywają ważną rolę w życiu wielu naszych klientów, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać ich pasję, oferując nową formę wykorzystania punktów lojalnościowych. Dzięki niej mogą oni rozwijać swoje gry także podczas codziennych czynności, takich jak zakupy – mówi Mateusz Tomczak, menedżer ds. rozwoju produktów z Alior Banku.
– Współpraca z Alior Bankiem i Mastercard stanowi znaczącą innowację w łączeniu usług finansowych z branżą gier, umożliwia graczom wykorzystywanie punktów lojalnościowych do zakupów w grze. Tworzymy płynne i satysfakcjonujące doświadczenie, które zwiększa wartość codziennych transakcji oraz samej branży gier – mówi Anton Zelenin, Chief Product Officer, FinTech, Xsolla.
Proces zakupowy nie będzie wymagał dodatkowych działań od użytkownika. Po przejściu na stronę gry i dodaniu przedmiotów do koszyka, posiadacz karty zapisanej do programu lojalnościowego Mastercard Bezcenne Chwile finalizuje zakup, płacąc punktami lojalnościowymi, które mogą pokryć całość transakcji. Już po wprowadzeniu danych karty płatniczej, system automatycznie rozpozna, że klient korzysta z karty Alior Banku i wyświetli opcję płatności punktami.
Xsolla to globalna firma specjalizująca się w usługach komercyjnych dla branży gier wideo, oferująca solidny i zaawansowany zestaw narzędzi oraz usług zaprojektowanych specjalnie dla tego sektora. Umożliwia deweloperom sprzedaż i dystrybucję gier w ponad 200 regionach na całym świecie, zapewniając bezpieczne transakcje i pozwalając im skupić się na budowaniu relacji z graczami. W Polsce Xsolla oferuje dostęp do zróżnicowanej biblioteki ponad 900 tytułów na platformach mobilnych, PC, internetowych oraz w chmurze.
Więcej informacji o rozwiązaniu znajduje się na stronie Xsolla oraz tutaj.