- 2024-12-05
Nowe funkcje w Alior Mobile
Alior Bank wprowadził aktualizacje w aplikacji mobilnej. Użytkownicy mogą teraz korzystać z funkcji „Moje sprawy”, umożliwiającej m.in. składanie wniosków czy zadawanie pytań o produkty bezpośrednio z poziomu Alior Mobile. Rozszerzona została także funkcja historii transakcji oraz zintegrowano w jednym miejscu limity płatności.
Obecnie z Alior Mobile korzysta już ponad 1,2 mln użytkowników, a ich liczba wzrosła o 19 proc. w ciągu ostatniego roku. Alior Bank konsekwentnie aktualizuje aplikację, kładąc nacisk na ciągłe zwiększanie jej bezpieczeństwa oraz wprowadzanie nowych funkcji i udogodnień dla klientów.
– Poprzez wprowadzanie nowych funkcji do zarządzania finansami, zapewniamy naszym klientom nie tylko większą wygodę i komfort korzystania z aplikacji, ale także lepsze monitorowanie wydatków oraz planowanie budżetu. Zależy nam na tym, aby każdy użytkownik mógł w pełni kontrolować swoje finanse, podejmować świadome decyzje i cieszyć się większym poczuciem bezpieczeństwa finansowego – mówi Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku.
W najnowszej aktualizacji Alior Mobile pojawiły się trzy istotne rozwiązania. Pierwszym z nich jest funkcjonalność „Moje sprawy”, która pozwala między innymi na zadawanie pytań o produkty, aktualizowanie danych osobowych lub przekazywanie sugestii dotyczących aplikacji bezpośrednio z poziomu smartfona. Dodatkowo klienci mogą składać wnioski o opinie banku bez konieczności odwiedzania oddziału.
Kolejną nowością jest odświeżona historia transakcji, która zyskała nowy wygląd i możliwości. Klienci mogą teraz filtrować historię operacji według daty, kwoty lub waluty, a także otrzymywać podsumowania wpływów i wydatków. Dodatkowo aplikacja umożliwia dostosowanie widoku operacji dla wybranych produktów. Pierwsze opinie w sklepie Google Play wskazują, że klienci są zadowoleni z opcji.
Trzecia zmiana obejmuje zintegrowanie w jednym miejscu limitów płatności. Użytkownicy mogą teraz sprawdzić ich wysokość i zmieniać je bez konieczności logowania się do bankowości internetowej.
Więcej informacji o Alior Mobile znajduje się tutaj.
– Poprzez wprowadzanie nowych funkcji do zarządzania finansami, zapewniamy naszym klientom nie tylko większą wygodę i komfort korzystania z aplikacji, ale także lepsze monitorowanie wydatków oraz planowanie budżetu. Zależy nam na tym, aby każdy użytkownik mógł w pełni kontrolować swoje finanse, podejmować świadome decyzje i cieszyć się większym poczuciem bezpieczeństwa finansowego – mówi Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku.
W najnowszej aktualizacji Alior Mobile pojawiły się trzy istotne rozwiązania. Pierwszym z nich jest funkcjonalność „Moje sprawy”, która pozwala między innymi na zadawanie pytań o produkty, aktualizowanie danych osobowych lub przekazywanie sugestii dotyczących aplikacji bezpośrednio z poziomu smartfona. Dodatkowo klienci mogą składać wnioski o opinie banku bez konieczności odwiedzania oddziału.
Kolejną nowością jest odświeżona historia transakcji, która zyskała nowy wygląd i możliwości. Klienci mogą teraz filtrować historię operacji według daty, kwoty lub waluty, a także otrzymywać podsumowania wpływów i wydatków. Dodatkowo aplikacja umożliwia dostosowanie widoku operacji dla wybranych produktów. Pierwsze opinie w sklepie Google Play wskazują, że klienci są zadowoleni z opcji.
Trzecia zmiana obejmuje zintegrowanie w jednym miejscu limitów płatności. Użytkownicy mogą teraz sprawdzić ich wysokość i zmieniać je bez konieczności logowania się do bankowości internetowej.
Więcej informacji o Alior Mobile znajduje się tutaj.