- 2022-07-04
Meet at Rift – już w sierpniu w Łodzi odbędzie się festiwal gamingowy dla fanów gier produkcji Riot Games
W dniach 19-21 sierpnia w łódzkim Centrum Nauki i Techniki EC1 odbędzie się festiwal “Meet at Rift”. Jest to pierwsze w Polsce wydarzenie, które zrzeszy miłośników niepowtarzalnego uniwersum tworzonego przez Riot Games, producenta takich gier jak League of Legends czy VALORANT. Głównymi partnerami wydarzenia zostali Alior Bank oraz Mastercard.
Meet at Rift, pierwszy w Polsce festiwal dla miłośników gier Riot Games organizowany przez agencję GAM3RS_X, rozpocznie się w piątek, 19 sierpnia br. Amerykańskie studio przez dwanaście lat działalności zebrało wokół swoich produkcji jedną z największych i najbardziej zaangażowanych społeczności na świecie. Jej przedstawiciele codziennie zanurzają się w świat wirtualny, aby cieszyć się ze starannie rozwijanych gier, nie tylko pod względem rozrywki, ale również całej atmosfery - historii bohaterów, ich relacji czy idei. Dla uczestników wydarzenia Meet at Rift stworzone zostaną unikalne strefy każdej z gier studia, w których odbędą się m.in.: turnieje esportowe, takie jak Baltic Playground czy turnieje dla odwiedzających, spotkania z influencerami, cosplay, oraz konkursy gamingowe z nagrodami. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Harmonogram festiwalu można znaleźć na stronie: www.MeetAtRift.pl.
- W ramach cyklu #WeSupportGamers, Alior Bank już po raz kolejny włącza się w wydarzenie skierowane do fanów gier komputerowych. Meet at Rift to kolejna inicjatywa stworzona z myślą o miłośnikach gamingu, w którą zaangażowaliśmy się wspólnie z Mastercard. W 2020 r. w ramach współpracy zaoferowaliśmy możliwość skorzystania z karty płatniczej z wizerunkiem Ashe – jednej z głównych bohaterek gry League of Legends, która od momentu premiery jest wciąż najczęściej rozgrywaną grą komputerową na PC na świecie. E-sport to ogromna i bardzo dynamiczna gałąź biznesu, która skupia wokół siebie liczne grono fanów i coraz częściej ulega profesjonalizacji. Tylko w 2021 r. wydatki związane z gamingiem przekroczyły w Polsce 2,4 mld zł. Widzimy potencjał w tym sektorze, dlatego z chęcią angażujemy się w takie wydarzenia – mówi Krzysztof Konieczka, Dyrektor Działu Daily Banking w Alior Banku.
- Mastercard włącza się do gry! Popularność esportu dynamicznie rośnie, co zaobserwowało również 36% polskich respondentów, którzy wzięli udział w naszym badaniu. Z raportu The Games Industry of Poland wynika, że w Polsce już około 20 mln osób to gracze[1]. W Mastercard doceniamy osoby, które mają pasje i pomagamy im je realizować. W katalogu nagród naszego programu Bezcenne Chwile oferujemy fanom gier możliwość wymiany punktów na atrakcyjne nagrody. Cieszymy się, że mogliśmy w tym roku zostać jednym z głównych partnerów festiwalu Meet at Rift, udowadniając w ten sposób nasze zaangażowanie w tę pasję – mówi Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
Organizatorem Meet at Rift jest agencja GAM3RS_X, a partnerem tytularnym festiwalu marka Displate. Partnerami wydarzenia są Alior Bank i Mastercard.
- W ramach cyklu #WeSupportGamers, Alior Bank już po raz kolejny włącza się w wydarzenie skierowane do fanów gier komputerowych. Meet at Rift to kolejna inicjatywa stworzona z myślą o miłośnikach gamingu, w którą zaangażowaliśmy się wspólnie z Mastercard. W 2020 r. w ramach współpracy zaoferowaliśmy możliwość skorzystania z karty płatniczej z wizerunkiem Ashe – jednej z głównych bohaterek gry League of Legends, która od momentu premiery jest wciąż najczęściej rozgrywaną grą komputerową na PC na świecie. E-sport to ogromna i bardzo dynamiczna gałąź biznesu, która skupia wokół siebie liczne grono fanów i coraz częściej ulega profesjonalizacji. Tylko w 2021 r. wydatki związane z gamingiem przekroczyły w Polsce 2,4 mld zł. Widzimy potencjał w tym sektorze, dlatego z chęcią angażujemy się w takie wydarzenia – mówi Krzysztof Konieczka, Dyrektor Działu Daily Banking w Alior Banku.
- Mastercard włącza się do gry! Popularność esportu dynamicznie rośnie, co zaobserwowało również 36% polskich respondentów, którzy wzięli udział w naszym badaniu. Z raportu The Games Industry of Poland wynika, że w Polsce już około 20 mln osób to gracze[1]. W Mastercard doceniamy osoby, które mają pasje i pomagamy im je realizować. W katalogu nagród naszego programu Bezcenne Chwile oferujemy fanom gier możliwość wymiany punktów na atrakcyjne nagrody. Cieszymy się, że mogliśmy w tym roku zostać jednym z głównych partnerów festiwalu Meet at Rift, udowadniając w ten sposób nasze zaangażowanie w tę pasję – mówi Jerzy Hołub, Dyrektor Marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.
Organizatorem Meet at Rift jest agencja GAM3RS_X, a partnerem tytularnym festiwalu marka Displate. Partnerami wydarzenia są Alior Bank i Mastercard.