Jak aktywować telefoniczny dostęp do rachunku brokerskiego?
Aby aktywować telefoniczny dostęp do rachunku brokerskiego należy aktywować „kanał telefoniczny” w Alior Banku dzwoniąc pod numer 19 502, wybierając opcję 2. Podczas rozmowy aktywacyjnej nastąpi nadanie TELEPINu (do identyfikacji) i Telehasła. Można także ustanowić TELEPIN samodzielnie w Systemie Bankowości Internetowej - po poprawnym zalogowaniu przy użyciu Numeru Klienta i Hasła. Służy do tego opcja Ustawienia / Zarządzanie kanałami / Ustaw Kod Pin.
Aby złożyć zlecenie lub inną dyspozycję z rachunku brokerskiego przez telefon zadzwoń pod numer 19 503, zidentyfikuj się swoim numerem Klienta (CIF) i TELEPINEM. Po poprawnej identyfikacji zostaniesz połączony z Konsultantem, który przyjmie od Ciebie dyspozycję.
Aby aktywować telefoniczny dostęp do rachunku brokerskiego należy aktywować „kanał telefoniczny” w Alior Banku dzwoniąc pod numer 19 502, wybierając opcję 2. Podczas rozmowy aktywacyjnej nastąpi nadanie TELEPINu (do identyfikacji) i Telehasła. Można także ustanowić TELEPIN samodzielnie w Systemie Bankowości Internetowej - po poprawnym zalogowaniu przy użyciu Numeru Klienta i Hasła. Służy do tego opcja Ustawienia / Zarządzanie kanałami / Ustaw Kod Pin.
Aby złożyć zlecenie lub inną dyspozycję z rachunku brokerskiego przez telefon zadzwoń pod numer 19 503, zidentyfikuj się swoim numerem Klienta (CIF) i TELEPINEM. Po poprawnej identyfikacji zostaniesz połączony z Konsultantem, który przyjmie od Ciebie dyspozycję.