- 2024-07-02
Alior Bank partnerem konferencji CyberSec
Alior Bank znalazł się w gronie partnerów tegorocznej edycji konferencji CyberSec. Wydarzenie skupiające się na najistotniejszych zagadnieniach z zakresu cyberbezpieczeństwa odbyło się w dniach 19-20 czerwca br. w Krakowie.
CyberSec to wydarzenie, podczas którego kluczowi decydenci i reprezentanci firm z różnych sektorów gospodarki spotykają się, aby podczas prezentacji, dyskusji oraz warsztatów omówić wyzwania związane z cyberbezpieczeństwem.
Temat tegorocznej edycji to "Beyond defence – towards proactive cybersecurity". Skupiała się ona na rosnącej potrzebie bardziej strategicznego podejścia, wymiany wiedzy oraz stosowania innowacyjnych taktyk w celu zwiększenia cyfrowej odporności Europy. Była to doskonała okazja do dyskusji oraz wypracowania świeżych rozwiązań, które mogą przyczynić się do zapewnienia bezpieczeństwa w cyfrowej erze.
Kwestia cyberbezpieczeństwa jest aktualnie jednym z głównych wyzwań dla osób zarządzających ryzykiem w sektorze bankowym. Zgodnie ze strategią Alior Banku „Bank na co dzień. Bank na przyszłość”, rozwój w tym zakresie stanowi bazę działania instytucji. Bank regularnie opracowuje i wdraża narzędzia, które podnoszą standardy ochrony danych. Oprócz tego, instytucja prowadzi obszerną, transparentną komunikację do klientów na temat możliwych zagrożeń, a także dba o edukację pracowników w tym zakresie.
Temat tegorocznej edycji to "Beyond defence – towards proactive cybersecurity". Skupiała się ona na rosnącej potrzebie bardziej strategicznego podejścia, wymiany wiedzy oraz stosowania innowacyjnych taktyk w celu zwiększenia cyfrowej odporności Europy. Była to doskonała okazja do dyskusji oraz wypracowania świeżych rozwiązań, które mogą przyczynić się do zapewnienia bezpieczeństwa w cyfrowej erze.
Kwestia cyberbezpieczeństwa jest aktualnie jednym z głównych wyzwań dla osób zarządzających ryzykiem w sektorze bankowym. Zgodnie ze strategią Alior Banku „Bank na co dzień. Bank na przyszłość”, rozwój w tym zakresie stanowi bazę działania instytucji. Bank regularnie opracowuje i wdraża narzędzia, które podnoszą standardy ochrony danych. Oprócz tego, instytucja prowadzi obszerną, transparentną komunikację do klientów na temat możliwych zagrożeń, a także dba o edukację pracowników w tym zakresie.