- 2009-12-08
Alior Bank najbliższy Klientowi!
Alior Bank zwyciężył w rankingu Dziennika Gazety Prawnej "Bank najbliższy klientowi". Ranking łączy w sobie ocenę ekspertów z firmy Expander oraz wyniki Klienckiego Rankingu Banków opracowanego przez CBM INDICATOR.
Eksperci firmy Expander ocenili banki pod kątem swobody dokonywania podstawowych operacji bankowych. Pod uwagę brane były cztery kluczowe z punktu widzenia Klientów elementy: łatwy dostęp do placówek bankowych, funkcjonalność systemu bankowości elektronicznej i strony internetowej banku oraz jakość obsługi pracowników infolinii.
W badaniu przeprowadzonym przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR Klienci indywidualni ocenili banki pod względem ich nowoczesności, kompetencji obsługi, atrakcyjności oferty oraz stopnia zadowolenia z usług i produktów bankowych. Alior Bank zdobył najwyższe oceny w kategoriach: nowoczesność oraz atrakcyjność oferty. Klienci wskazywali ponadto, który bank ich zdaniem jest najbardziej godny polecenia. W tej klasyfikacji Alior Bank zdobył drugie miejsce.
Ranking "Bank najbliższy klientowi" przygotowany przez redakcję Dziennika Gazeta Prawna został opracowany w oparciu o sumę ocen obu zestawień. W zgodnej opinii Klientów oraz ekspertów najwyższe noty zdobył Alior Bank. Tym samym otrzymał zaszczytny tytuł – "Banku najbliższego Klientowi".
Zwycięstwo w rankingu "Bank najbliższy klientowi" Dziennika Gazety Prawnej jest po wyróżnieniach przyznanych przez redakcje Forbesa i Newsweeka kolejnym potwierdzeniem wysokiego standardu usług oferowanych przez Alior Bank. Bank zdobył już zaufanie ponad 530 tysięcy klientów, tym samym sytuuję się wśród banków średniej wielkości. W 2010 roku Bank zamierza kontynuować dynamiczny rozwój swojej działalności.
Źródło: Alior Bank to bank najbliższy klientowi, Dziennik Gazeta Prawna, nr 239 z 8 grudnia 2009 r.
Wiadomość archiwalna przeniesiona z wcześniejszej wersji portalu Alior Banku