- 2021-08-23
Prosta Codzienność - Alior Bank prezentuje w kampanii marketingowej korzyści Konta Jakże Osobistego oraz bankowości mobilnej
Warto szukać rozwiązań, które ułatwiają życie oraz umożliwiają proste i bezpieczne korzystanie z oferowanych usług – przekonuje w najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank. Jej celem jest promocja Konta Jakże Osobistego oraz usług dodanych w aplikacji mobilnej Alior Mobile. Działania, w ramach kampanii 360, obejmują emisję spotów w telewizji, zaplanowaną do końca września, oraz aktywności reklamowe w prasie, internecie i oddziałach banku.
– Alior Bank stale rozwija aplikację Alior Mobile m.in. dodając do niej usługi poza bankowe. Realizując kampanię, chcemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pokazać im, w jaki sposób nowoczesne rozwiązania i usługi są w stanie ułatwić im życie i pomóc w codziennych sytuacjach. Naszym celem jest przybliżenie zalet, jakie płyną z posiadania Konta Jakże Osobistego oraz korzystania z Alior Mobile – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.
W spocie reklamowym pojawia się pan w meloniku, który spotyka bohaterów filmu podczas różnych, codziennych sytuacji. Są to osoby stojące w korku do autostradowej bramki oraz kierowcy poszukujący parkometru. W filmie przedstawiciel banku pokazuje wspomnianym postaciom, jak łatwo i sprawnie za pomocą tzw. usług dodanych (ang. VAS - value-added services) w aplikacji Alior Mobile, można zapłacić za przejazd lub miejsce parkingowe. W ostatniej scenie spotu pan w meloniku pokazuje widzom, że dzięki bankowości mobilnej mogą w razie niespodziewanych wydarzeń równie szybko włączyć pomoc assistance.
W kampanii przedstawiono podstawowe czynności, podczas których wiele osób wciąż wybiera tradycyjne metody płatności. Pomysłodawcy kampanii chcieli przybliżyć widzom, jak dużym ułatwieniem i wsparciem są nowe technologie i cyfrowa bankowość. Reklama pokazuje, jak łatwo z nich korzystać i ile czasu, kierując się wygodnymi rozwiązaniami, można zaoszczędzić.
Działania promocyjne wokół Konta Jakże Osobistego mają na celu przedstawienie korzyści takich jak:
Więcej informacji na stronie www Alior Banku.
Spot reklamowy:
TV - spot promujący aplikację Alior Mobile do Konta Jakże Osobistego
INTERNET - spot promujący przelewy na telefon BLIK
W spocie reklamowym pojawia się pan w meloniku, który spotyka bohaterów filmu podczas różnych, codziennych sytuacji. Są to osoby stojące w korku do autostradowej bramki oraz kierowcy poszukujący parkometru. W filmie przedstawiciel banku pokazuje wspomnianym postaciom, jak łatwo i sprawnie za pomocą tzw. usług dodanych (ang. VAS - value-added services) w aplikacji Alior Mobile, można zapłacić za przejazd lub miejsce parkingowe. W ostatniej scenie spotu pan w meloniku pokazuje widzom, że dzięki bankowości mobilnej mogą w razie niespodziewanych wydarzeń równie szybko włączyć pomoc assistance.
W kampanii przedstawiono podstawowe czynności, podczas których wiele osób wciąż wybiera tradycyjne metody płatności. Pomysłodawcy kampanii chcieli przybliżyć widzom, jak dużym ułatwieniem i wsparciem są nowe technologie i cyfrowa bankowość. Reklama pokazuje, jak łatwo z nich korzystać i ile czasu, kierując się wygodnymi rozwiązaniami, można zaoszczędzić.
Działania promocyjne wokół Konta Jakże Osobistego mają na celu przedstawienie korzyści takich jak:
- Darmowy dostęp i korzystanie z aplikacji mobilnej
- Możliwość dopasowania konta do własnych potrzeb, dzięki możliwości wyboru aż spośród 11 korzyści
- 0 zł za prowadzenie konta dla osób do 26 roku życia lub mających jednorazowy wpływ w wysokości minimum 1500 zł
Więcej informacji na stronie www Alior Banku.
Spot reklamowy:
TV - spot promujący aplikację Alior Mobile do Konta Jakże Osobistego
INTERNET - spot promujący przelewy na telefon BLIK