- 2021-10-19
Dobro atmosfery w Twoich rękach – Alior Bank startuje z kampanią marketingową Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze
Jakim powietrzem będą oddychać nasze dzieci? Warto już teraz o tym pomyśleć – przekonuje Alior Bank w najnowszej kampanii, która promuje kredyt gotówkowy z dotacją z programu „Czyste Powietrze”. Emisja spotów telewizyjnych i radiowych rozpoczyna się 18 października br.
– Wierzymy, że dzięki kampanii promocyjnej Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze oraz rosnącej świadomości ekologicznej Polaków, zainteresowanie tego typu produktami będzie coraz większe. Kredyt celowy na wymianę starych pieców, okien i ocieplenie domów połączony z dotacją na częściową spłatę kapitału kredytu jest nową kategorią produktową dla klientów indywidualnych. Nasza oferta jest nie tylko korzystna dla klienta, ale też potrzebna w kontekście ochrony środowiska – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.
Spot telewizyjny przedstawia historię rodziny z dziećmi. Dzieci przebrane za kosmonautów bawią się w domku na drzewie. Udają, że wylądowały na Marsie i szukają tam czystego powietrza. Prawdopodobnie przeniosły do swojej zabawy usłyszane wcześniej poważne rozmowy rodziców. Rodzice chcieliby dla dzieci poprawić jakość powietrza w najbliższym otoczeniu, ale wymiana starego pieca, okien i ocieplenie domu to dla nich kosmiczne pieniądze. Na szczęście, z dobrą radą i pomocą przychodzi bankier Alior Banku, proponując im Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Dzięki kredytowi i dotacji z programu „Czyste Powietrze”, rodzina będzie mogła zrealizować swoje plany. Remont domu staje się faktem, a dzieci kończą zabawę w kosmonautów, podsumowując „Misja zakończona!”.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingowa PZL. Spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe wyprodukował dom produkcyjny Papaya, natomiast postprodukcję zrealizowało studio Televisor oraz studio dźwiękowe Juice Sound.Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania ma na celu pokazanie korzyści, jakie niesie ze sobą Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Kredyt jest przeznaczony na wymianę starych pieców na nowoczesne źródła ciepła, wymianę okien, drzwi zewnętrznych oraz ocieplenie domu. Za środki z kredytu można także zamontować kolektory słoneczne, mikroinstalację fotowoltaiczną, zamówić audyt energetyczny oraz dokumentację projektową i ekspertyzy. Główną zaletą tej oferty jest fakt, że dotacja spłaci część kapitału kredytu. Finansowanie może wynieść nawet do 100 tys. zł, a dotacja do 37 tys. zł.
Istotną korzyścią dla klientów jest również to, że bank pomaga w załatwieniu formalności związanych z dotacją. Wniosek o dotację klient składa w banku, razem z wnioskiem o kredyt. . Program „Czyste Powietrze” jest zarządzany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Spot reklamowy: TV - spot promujący kampanię Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze.
Więcej informacji na stronie www Alior Banku.
Spot telewizyjny przedstawia historię rodziny z dziećmi. Dzieci przebrane za kosmonautów bawią się w domku na drzewie. Udają, że wylądowały na Marsie i szukają tam czystego powietrza. Prawdopodobnie przeniosły do swojej zabawy usłyszane wcześniej poważne rozmowy rodziców. Rodzice chcieliby dla dzieci poprawić jakość powietrza w najbliższym otoczeniu, ale wymiana starego pieca, okien i ocieplenie domu to dla nich kosmiczne pieniądze. Na szczęście, z dobrą radą i pomocą przychodzi bankier Alior Banku, proponując im Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Dzięki kredytowi i dotacji z programu „Czyste Powietrze”, rodzina będzie mogła zrealizować swoje plany. Remont domu staje się faktem, a dzieci kończą zabawę w kosmonautów, podsumowując „Misja zakończona!”.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingowa PZL. Spoty telewizyjne 30 i 15-sekundowe wyprodukował dom produkcyjny Papaya, natomiast postprodukcję zrealizowało studio Televisor oraz studio dźwiękowe Juice Sound.Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania ma na celu pokazanie korzyści, jakie niesie ze sobą Kredyt Gotówkowy Czyste Powietrze. Kredyt jest przeznaczony na wymianę starych pieców na nowoczesne źródła ciepła, wymianę okien, drzwi zewnętrznych oraz ocieplenie domu. Za środki z kredytu można także zamontować kolektory słoneczne, mikroinstalację fotowoltaiczną, zamówić audyt energetyczny oraz dokumentację projektową i ekspertyzy. Główną zaletą tej oferty jest fakt, że dotacja spłaci część kapitału kredytu. Finansowanie może wynieść nawet do 100 tys. zł, a dotacja do 37 tys. zł.
Istotną korzyścią dla klientów jest również to, że bank pomaga w załatwieniu formalności związanych z dotacją. Wniosek o dotację klient składa w banku, razem z wnioskiem o kredyt. . Program „Czyste Powietrze” jest zarządzany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Spot reklamowy: TV - spot promujący kampanię Kredytu Gotówkowego Czyste Powietrze.
Więcej informacji na stronie www Alior Banku.