- 2022-03-29
Alior Bank znów triumfuje w konkursie „Instytucja Roku”
Podczas siódmej edycji konkursu „Instytucja Roku”, kapituła konkursowa wyróżniła Alior Bank w aż sześciu kategoriach. Bank zdobył nagrody za: „Najlepszą obsługa w kanałach zdalnych”, „Najlepszą obsługa w placówce”, „Najlepszą bankowość internetową”, „Najlepszą aplikację mobilną”, „Najlepszy bank dla firm” i „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”. Ponadto, aż 23 Oddziały Alior Banku zostały nagrodzone tytułem: „Najlepsza Placówka Bankowa w Polsce”.
Ranking „Instytucja Roku” organizowany co roku przez portal MojeBankowanie.pl opiera się na analizach sprawdzających jakość obsługi klienta w wybranych placówkach banku i kanałach zdalnych. Realizowane badania są podzielone na etapy i obejmują obsługę różnorodnych grup klientów. Podczas ankiety eksperci biorą pod uwagę m.in. pierwsze wrażenie, płynność i komfort obsługi, a także dostępne formy kontaktu. O tytule „Instytucja Roku” decyduje uzyskany wynik powyżej 80 proc. W tegorocznej edycji Alior Bank zdobył nagrody w aż sześciu kategoriach.
– Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Udoskonalamy funkcjonalności, integrujemy i rozszerzamy kanały kontaktu, tak aby odbiorcy oferowanych przez nas usług oraz produktów mogli szybko i wygodnie otrzymać potrzebne wsparcie. Cieszymy się, że klienci doceniają wprowadzane przez nas rozwiązania i tak chętnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej. Nagrody w aż sześciu kategoriach rankingu „Instytucja Roku” są dla nas niesamowitym wyróżnieniem, a jednocześnie potwierdzeniem odpowiednio obranego kierunku prowadzonych działań – mówi Aneta Łamejko, Menedżer Zespołu Customer Experience w Alior Banku.
Alior Bank otrzymał również wyróżnienie jako „Najlepszy bank dla firm”. W tej kategorii eksperci dokonali audytu w placówkach, gdzie przechodzii przez proces otwarcia konta firmowego i oceniali kryteria takie jak: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, ustalenie oczekiwań, prezentację oferty, sprzedaż, sposób prowadzenia rozmowy oraz zakończenie.
– Przyznane tytuły są dla nas ogromnym wyróżnieniem. Pracownicy Alior Banku codziennie dbają o wysoką jakość obsługi zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Otrzymane nagrody motywują nas do dalszego działania i rozwijania oferty, która będzie dostosowana do potrzeb różnych grup odbiorców. Dziś, ze względu na sytuację geopolityczną, stajemy przed nowymi wyzwaniami, na które jesteśmy dobrze przygotowani. Będziemy w dalszym ciągu zapewniać najwyższą jakość świadczonych usług – dodaje Agnieszka Jaroszewicz, Menedżer Zespołu Upraszczania Komunikacji i Zarządzania Jakością Sprzedaży w Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany od siedmiu lat przez branżowy portal Moje Bankowanie. Celem konkursu jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz upowszechnienie najlepszych praktyk w tym zakresie.
– Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Udoskonalamy funkcjonalności, integrujemy i rozszerzamy kanały kontaktu, tak aby odbiorcy oferowanych przez nas usług oraz produktów mogli szybko i wygodnie otrzymać potrzebne wsparcie. Cieszymy się, że klienci doceniają wprowadzane przez nas rozwiązania i tak chętnie korzystają z bankowości internetowej i mobilnej. Nagrody w aż sześciu kategoriach rankingu „Instytucja Roku” są dla nas niesamowitym wyróżnieniem, a jednocześnie potwierdzeniem odpowiednio obranego kierunku prowadzonych działań – mówi Aneta Łamejko, Menedżer Zespołu Customer Experience w Alior Banku.
Alior Bank otrzymał również wyróżnienie jako „Najlepszy bank dla firm”. W tej kategorii eksperci dokonali audytu w placówkach, gdzie przechodzii przez proces otwarcia konta firmowego i oceniali kryteria takie jak: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, ustalenie oczekiwań, prezentację oferty, sprzedaż, sposób prowadzenia rozmowy oraz zakończenie.
– Przyznane tytuły są dla nas ogromnym wyróżnieniem. Pracownicy Alior Banku codziennie dbają o wysoką jakość obsługi zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Otrzymane nagrody motywują nas do dalszego działania i rozwijania oferty, która będzie dostosowana do potrzeb różnych grup odbiorców. Dziś, ze względu na sytuację geopolityczną, stajemy przed nowymi wyzwaniami, na które jesteśmy dobrze przygotowani. Będziemy w dalszym ciągu zapewniać najwyższą jakość świadczonych usług – dodaje Agnieszka Jaroszewicz, Menedżer Zespołu Upraszczania Komunikacji i Zarządzania Jakością Sprzedaży w Alior Banku.
„Instytucja Roku” to niezależny ranking organizowany od siedmiu lat przez branżowy portal Moje Bankowanie. Celem konkursu jest poprawa poziomu jakości obsługi klientów firm z sektora finansowego oraz upowszechnienie najlepszych praktyk w tym zakresie.