

Zakres obsługi Placówek Partnerskich Alior Banku
Co możesz zrobić w Placówce Partnerskiej
- zaktualizujesz dane osobowe i kontaktowe,
- otworzysz i złożysz dyspozycję związaną z Twoim kontem osobistym, kontem oszczędnościowym, lokatą, Kantorem Walutowym oraz kartą płatniczą (również dla osób małoletnich),
- zresetujesz i zablokujesz dostęp do Twoich kanałów elektronicznych (Alior Online, Alior Mobile, Kantor Walutowy),
- zawnioskujesz i obsłużysz pożyczkę, limit w rachunku, kartę kredytową,
- wpłacisz i wypłacisz gotówkę w polskich złotych. Jeśli chcesz wypłacić więcej niż 10 000 zł zgłoś to nam wcześniej,
- zrobisz przelew w polskich złotych,
- nadasz i odwołasz pełnomocnictwo ogólne i szczególne,
- złożysz reklamację,
- dostarczysz polisę ubezpieczenia nieruchomości do kredytu hipotecznego,
- złożysz dyspozycje związane z RODO.
Czego nie zrobisz w Placówkach Partnerskich
- nie otworzysz rachunku w walucie obcej,
- nie wypłacisz i nie wpłacisz waluty obcej,
- nie zrobisz przelewu w walutach obcych,
- nie zawnioskujesz o wydanie zaświadczenia lub opinii bankowej,
- nie złożysz dyspozycji zwrotu prowizji po wcześniejszej spłacie kredytu,
- nie złożysz dyspozycji dotyczącej kredytu hipotecznego,
- nie nadasz i odwołasz pełnomocnictwa notarialnego. Pełnomocnik notarialny nie może zlecać dyspozycji w Placówce Partnerskiej,
- nie wypłacisz spadku.