Dlaczego nie otrzymuję autoryzacyjnych powiadomień PUSH?
Jeżeli nie otrzymujesz autoryzacyjnych powiadomień PUSH sprawdź czy urządzenie, na którym zainstalowana jest aplikacja:
Urządzenie można wskazać jako domyślne w:
Takie czynności jak:
Alior Mobile może być zainstalowana na wielu Twoich telefonach, ale urządzenie domyślne, na które przychodzą powiadomienia PUSH może być tylko jedno.
- ma aktywne połączenie z internetem (włączona transmisja danych lub WiFi),
- jest urządzeniem domyślnym.
Urządzenie można wskazać jako domyślne w:
- Alior Online podczas włączenia autoryzacji za pomocą powiadomień PUSH,
- Alior Mobile podczas aktywacji aplikacji. Zaznacz przy aktywacji opcję Czy chcesz ustawić urządzenie jako domyślne. Sprawdź, co zrobić, gdy po aktywacji nie dochodzą powiadomienia.
Takie czynności jak:
- usunięcie danych z aplikacji (opcja Usuń dane w Alior Mobile),
- odinstalowanie aplikacji
- przywrócenia telefonu do ustawień fabrycznych
- zablokowanie bankowości mobilnej (więcej o odblokowaniu na stronie)
- resetowanie bankowość mobilnej i nie aktywowanie Alior Mobile (więcej o aktywacji na stronie).
Alior Mobile może być zainstalowana na wielu Twoich telefonach, ale urządzenie domyślne, na które przychodzą powiadomienia PUSH może być tylko jedno.