Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasło do logowania?
W każdej chwili możesz ustawić nowe hasło do bankowości internetowej Alior Online lub zmienić PIN do Alior Mobile.
Zmiana hasła w bankowości internetowej:
1. Wejdź na stronę logowania Alior Banku i wybierz Alior Online

2. Wybierz opcje „Zaloguj się” a następnie „Problem z logowaniem”

3. Wybierz opcje: „Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło” i kliknij w „Przywróć dostęp”.

4. Jeśli dostęp do Twojej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej został zablokowany lub nie pamiętasz swojego hasła/PINu, możesz skorzystać z opcji samodzielnej zmiany tych danych do logowania. Twój numer klienta (CIF) pozostaje bez zmian.

Zmiana hasła w aplikacji mobilnej:
1. Na ekranie logowanie wybierz: Więcej opcji → Odblokuj dostęp→ Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej LUB Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.
2. Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil → Ustawienia → Odblokuj dostęp do WWW lub Mobile → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej LUB Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.
Ważne! Pamiętaj, że zmieni się sposób autoryzacji dyspozycji na kody SMS a Twoje urządzenie domyślne zostanie usunięte.
Po odpowiedzi na pytania weryfikacyjne pojawi się ekran, informujący o powodzeniu lub braku możliwości odblokowania/restartu dostępu do systemu.
Zmiana hasła w bankowości internetowej:
1. Wejdź na stronę logowania Alior Banku i wybierz Alior Online

2. Wybierz opcje „Zaloguj się” a następnie „Problem z logowaniem”

3. Wybierz opcje: „Zablokowany dostęp lub zapomniane hasło” i kliknij w „Przywróć dostęp”.

4. Jeśli dostęp do Twojej bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej został zablokowany lub nie pamiętasz swojego hasła/PINu, możesz skorzystać z opcji samodzielnej zmiany tych danych do logowania. Twój numer klienta (CIF) pozostaje bez zmian.

Zmiana hasła w aplikacji mobilnej:
1. Na ekranie logowanie wybierz: Więcej opcji → Odblokuj dostęp→ Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej LUB Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.
2. Po zalogowaniu do aplikacji wejdź w Profil → Ustawienia → Odblokuj dostęp do WWW lub Mobile → Odblokuj dostęp lub zmień hasło do bankowości internetowej LUB Odblokuj dostęp lub zmień PIN do aplikacji mobilnej.
Ważne! Pamiętaj, że zmieni się sposób autoryzacji dyspozycji na kody SMS a Twoje urządzenie domyślne zostanie usunięte.
Po odpowiedzi na pytania weryfikacyjne pojawi się ekran, informujący o powodzeniu lub braku możliwości odblokowania/restartu dostępu do systemu.