Loguję się do systemu Alior Online po raz pierwszy, a system od razu pyta o hasło. Z czego to wynika?
Przy pierwszym logowaniu musisz użyć numeru klienta CIF. Jeśli wpisałeś błędy numer klienta, może on być połączony z istniejącym rachunkiem innego klienta. W takiej sytuacji należy sprawdzić poprawność numeru CIF. Pamiętaj też, że loginy lub aliasy, które nadane zostały w ramach banków, które połączyły się z Alior Bankiem w przeszłości nie umożliwiają logowania do bankowości internetowej Alior Online.
Identyfikator klienta znajdziesz:
Następnie wejdź w „Zapomniany login lub CIF”:

Dalej wystarczy:
Po pozytywnej weryfikacji na stornie wyświetlony zostanie Twój identyfikator klienta - CIF.
Jeżeli nie posiadasz już umowy czy przelewu zwrotnego oraz nie udało Ci się odzyskać numeru klienta na stronie internetowej, konieczna jest wizyta w oddziale lub placówce partnerskiej banku.
Po zalogowaniu możesz zdefiniować dowolny login, którego będziesz używać do kolejnych logowań: kliknij inicjał → Moje ustawienia → Autoryzacja i bezpieczeństwo.

Identyfikator klienta znajdziesz:
- w umowie ramowej (umowa na podstawie, której możliwe jest korzystanie z kanałów elektronicznych) lub na umowie o dowolny produkt,
- w przelewie zwrotnym – jeśli umowa produktowa (np. o konto osobiste lub oszczędnościowe) została potwierdzona przelewem,
- jest też możliwość jego odzyskania po wejściu na stronę do logowania, wybraniu systemu Alior Online oraz wybraniu opcji „Problem z logowaniem”:

Następnie wejdź w „Zapomniany login lub CIF”:

Dalej wystarczy:
- wprowadzić dane identyfikacyjne,
- udzielić odpowiedzi na krótkie pytania,
- zautoryzować się jednym z dostępnych sposobów.
Po pozytywnej weryfikacji na stornie wyświetlony zostanie Twój identyfikator klienta - CIF.
Jeżeli nie posiadasz już umowy czy przelewu zwrotnego oraz nie udało Ci się odzyskać numeru klienta na stronie internetowej, konieczna jest wizyta w oddziale lub placówce partnerskiej banku.
Po zalogowaniu możesz zdefiniować dowolny login, którego będziesz używać do kolejnych logowań: kliknij inicjał → Moje ustawienia → Autoryzacja i bezpieczeństwo.
