Czym jest funkcja „Zapisani odbiorcy” w Alior Mobile i jak dodać do nich wybranych odbiorców?
W zakładce „Płatności i Usługi” w aplikacji bankowej Alior Mobile znajdziesz funkcję „Zapisani odbiorcy”. Pozwala ona na zebranie na jednej liście wybranych przez Ciebie odbiorców. Dzięki temu możesz szybko zlecić przelew krajowy bez wpisywania danych odbiorcy.
Funkcja daje możliwość prezentowania na pulpicie wybranych przez Ciebie odbiorców i szybkiego przejścia do przelewu z poziomu pulpitu.
Jak dodać odbiorców do funkcji „Zapisani odbiorcy”?
- W zakładce „Płatności i Usługi” kliknij „Zapisani odbiorcy”.
- Wybierz „Dodaj odbiorcę”, dalej „Dodaj nowego odbiorcę”.
- Uzupełnij puste pola „Nazwa odbiorcy”, „Numer rachunku odbiorcy”, opcjonalnie „Adres odbiorcy”, „Tytuł przelewu”, „Kwota przelewu” i kliknij „Dalej”.
- Sprawdź wprowadzone dane i kliknij „Potwierdź”.
- Wpisz swój kod PIN do aplikacji mobilnej, aby potwierdź operację
- Odbiorca został dodany. Jeśli chcesz, aby był widoczny na pulpicie głównym, kliknij ikonkę „+”.
