Dlaczego nie mogę zapłacić kartą przez internet?
Aby zapłacić kartą przez internet konieczne jest potwierdzenie transakcji:
-Alior Mobile z włączoną i wyłączoną metodą autoryzacji PUSH,
-aplikację Kantoru Walutowego - jedynie z włączoną metodą autoryzacji PUSH),
-posiadających aplikację Kantoru Walutowego, ale z wyłączoną metodą autoryzacji PUSH).
Jeśli mimo posiadania aplikacji mobilnej i włączonej autoryzacji PUSH, nadal nie możesz wykonać transakcji, proponujemy nadanie ePINu w bankowości internetowej lub kontaktując się z infolinią pod numerem 19 502. Powodem tego jest, że niektóre sklepy mogą nie mieć dostosowanego systemu do wymagań dyrektywy PSD2 i będą wymagać uwierzytelnienia transakcji internetowej poprzez podanie kodu SMS + ePIN-u, pomimo tego, że masz włączoną autoryzację PUSH.
- poprzez powiadomienie PUSH (dla osób posiadających:
-Alior Mobile z włączoną i wyłączoną metodą autoryzacji PUSH,
-aplikację Kantoru Walutowego - jedynie z włączoną metodą autoryzacji PUSH),
- poprzez podanie ePINU oraz kodu SMS (dla osób:
-posiadających aplikację Kantoru Walutowego, ale z wyłączoną metodą autoryzacji PUSH).
Jeśli mimo posiadania aplikacji mobilnej i włączonej autoryzacji PUSH, nadal nie możesz wykonać transakcji, proponujemy nadanie ePINu w bankowości internetowej lub kontaktując się z infolinią pod numerem 19 502. Powodem tego jest, że niektóre sklepy mogą nie mieć dostosowanego systemu do wymagań dyrektywy PSD2 i będą wymagać uwierzytelnienia transakcji internetowej poprzez podanie kodu SMS + ePIN-u, pomimo tego, że masz włączoną autoryzację PUSH.