WAŻNE Kod PIN powinien być zapamiętany i ze względów bezpieczeństwa nie należy go zapisywać.
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji mobilnej Alior Mobile. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
PIN możesz zmienić:
Zmiana możliwa jest jedynie w sytuacji, gdy kod PIN został wcześniej odsłuchany bądź nadany w bankowości internetowej Alior Online lub aplikacji mobilnej Alior Mobile. Zmiana kodu PIN możliwa jest także do przeprowadzenia podczas kontaktu z infolinią oraz w dowolnym bankomacie w kraju, udostępniającym taką funkcję.
Podczas zmiany kodu PIN w bankomacie niezbędne jest wprowadzenie aktualnego kodu PIN. Za zmianę kodu PIN w bankomacie może zostać pobrana opłata zgodna z aktualną Taryfa Opłat i Prowizji Alior Banku S.A. dla Klientów Indywidualnych.
PIN możesz zmienić:
- w bankowości internetowej Alior Online: Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Pokaż szczegóły (dla wskazanej karty) → PIN → Zmień PIN
- w aplikacji mobilnej Alior Mobile:
- Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → PIN → Zmień
- Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → Menu kontekstowe → Zmień kod PIN
- Szczegóły rachunku → zakładka Karty → Szczegóły karty (klikając w wizerunek wskazanej karty) → PIN → Zmień