- 2019-11-27
Alior Bank wprowadza zmiany w systemie transakcyjnym i nadaje nowe nazwy kanałom cyfrowym
Alior Bank ulepsza bankowość elektroniczną i wprowadza zmiany w wyglądzie serwisu transakcyjnego. Największą różnicę użytkownicy zauważą zaraz po zalogowaniu - na swoim pulpicie. W nowym widoku ekran bankowości internetowej zostanie podzielony na części dwie części: “Mój portfel” oraz “Historia”. Dzięki nim klienci będą mieli szybki podgląd ostatnich transakcji i będą mogli w wygodny sposób zarządzać produktami np. korzyściami do konta Jakże Osobistego. Bank wprowadzi również nowe nazwy systemu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej – odpowiednio – „Alior Online” i „Alior Mobile”. Aktualizacja nastąpi 13 grudnia.
Serwis transakcyjny z nowym ekranem startowym
W ramach zakładki “Mój portfel” kafelki produktów zostaną zmniejszone, dzięki czemu klienci będą mogli zobaczyć na ekranie więcej informacji. Nowy portfel zostanie uzupełniony także o dodatkowe opcje. Po aktualizacji systemu, oprócz salda dostępnego użytkownikom wyświetli się również saldo księgowe. Natomiast, w panelu Konta Jakże Osobistego pojawi się link do zarządzania korzyściami konta. Zamiast prezentowania liczby dni pozostałych do końca lokaty, bank wyświetli klientom dokładną - i bardziej czytelną z ich perspektywy - datę jej zapadalności.
- Z bankowości internetowej Alior Banku korzysta coraz więcej klientów, zmieniamy system dla ich wygody. Zależy nam, aby zapewnić im jak największy komfort poprzez prostotę obsługi oraz jej intuicyjność – mówi Piotr Łakomski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych Alior Banku. – Zanim zdecydowaliśmy się na przebudowanie naszego systemu transakcyjnego, przeprowadziliśmy analizę sugestii, które przez ostatnie dwa lata pośrednio i bezpośrednio przez social media przekazywali nam nasi klienci. To pozwoliło na dostosowanie serwisu do oczekiwań jego użytkowników. Dodatkowo, wraz z naszym zespołem badawczym RBL_ zrealizowaliśmy serię badań, aby zweryfikować czy zaprojektowane rozwiązania spełniają te oczekiwania – dodaje.
Zgodnie z sugestiami, bank zostawi doceniane przez użytkowników elementy pulpitu. Nadal będzie możliwie kopiowanie numeru konta, szybki dostęp do przelewu, jak również spłata raty pożyczki.
Zmiany szablonów płatności
Modyfikacje pojawią się również na ekranie szablonów, czyli zapisanych przez klientów danych odbiorców przelewów. W miejscu dotychczasowych kafelków pojawi się bardziej kompaktowy widok listy, który umożliwi wyświetlenie pełnej nazwy szablonu bez względu na jej długość. Dodatkowo, przy każdym z szablonów widoczny będzie dostęp do najważniejszych akcji – wysłania przelewu, edycji danych szablonu oraz jego usunięcia.
Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna z nowymi nazwami Dążąc do uproszczenia komunikatów kierowanych do klientów, Alior Bank stworzył nowe, proste i praktyczne nazwy kanałów cyfrowych, aby klienci nie mieli wątpliwości, o którą system chodzi – bankowość internetową czy mobilną. Od 13 grudnia serwis bankowości internetowej będzie występował pod nazwą „Alior Online”, natomiast aplikacja mobilna zmieni się w „Alior Mobile”.
Nowy wygląd BLIKa
Ponadto, w aplikacji mobilnej odświeżony zostanie wygląd ekranu kodów BLIK oraz przelewu na telefon BLIK. Nowe ekrany staną się bardziej czytelne za sprawą jasnych kolorów i wyraźniejszych przycisków. Zmiana nie wpłynie na dostępne w aplikacji funkcjonalności.
W ramach zakładki “Mój portfel” kafelki produktów zostaną zmniejszone, dzięki czemu klienci będą mogli zobaczyć na ekranie więcej informacji. Nowy portfel zostanie uzupełniony także o dodatkowe opcje. Po aktualizacji systemu, oprócz salda dostępnego użytkownikom wyświetli się również saldo księgowe. Natomiast, w panelu Konta Jakże Osobistego pojawi się link do zarządzania korzyściami konta. Zamiast prezentowania liczby dni pozostałych do końca lokaty, bank wyświetli klientom dokładną - i bardziej czytelną z ich perspektywy - datę jej zapadalności.
- Z bankowości internetowej Alior Banku korzysta coraz więcej klientów, zmieniamy system dla ich wygody. Zależy nam, aby zapewnić im jak największy komfort poprzez prostotę obsługi oraz jej intuicyjność – mówi Piotr Łakomski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych Alior Banku. – Zanim zdecydowaliśmy się na przebudowanie naszego systemu transakcyjnego, przeprowadziliśmy analizę sugestii, które przez ostatnie dwa lata pośrednio i bezpośrednio przez social media przekazywali nam nasi klienci. To pozwoliło na dostosowanie serwisu do oczekiwań jego użytkowników. Dodatkowo, wraz z naszym zespołem badawczym RBL_ zrealizowaliśmy serię badań, aby zweryfikować czy zaprojektowane rozwiązania spełniają te oczekiwania – dodaje.
Zgodnie z sugestiami, bank zostawi doceniane przez użytkowników elementy pulpitu. Nadal będzie możliwie kopiowanie numeru konta, szybki dostęp do przelewu, jak również spłata raty pożyczki.
Zmiany szablonów płatności
Modyfikacje pojawią się również na ekranie szablonów, czyli zapisanych przez klientów danych odbiorców przelewów. W miejscu dotychczasowych kafelków pojawi się bardziej kompaktowy widok listy, który umożliwi wyświetlenie pełnej nazwy szablonu bez względu na jej długość. Dodatkowo, przy każdym z szablonów widoczny będzie dostęp do najważniejszych akcji – wysłania przelewu, edycji danych szablonu oraz jego usunięcia.
Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna z nowymi nazwami Dążąc do uproszczenia komunikatów kierowanych do klientów, Alior Bank stworzył nowe, proste i praktyczne nazwy kanałów cyfrowych, aby klienci nie mieli wątpliwości, o którą system chodzi – bankowość internetową czy mobilną. Od 13 grudnia serwis bankowości internetowej będzie występował pod nazwą „Alior Online”, natomiast aplikacja mobilna zmieni się w „Alior Mobile”.
Nowy wygląd BLIKa
Ponadto, w aplikacji mobilnej odświeżony zostanie wygląd ekranu kodów BLIK oraz przelewu na telefon BLIK. Nowe ekrany staną się bardziej czytelne za sprawą jasnych kolorów i wyraźniejszych przycisków. Zmiana nie wpłynie na dostępne w aplikacji funkcjonalności.