Praca w Contact Center
Wiele osób pierwszy kontakt z bankiem nawiązuje za pośrednictwem konsultantów Contact Center. To od nich uzyskują informacje o wszystkich usługach, zlecają wykonanie operacji finansowych lub składają wnioski o produkty. Właśnie dlatego praca w Contact Center Alior Banku to doskonałe miejsce do rozpoczęcia lub kontynuacji swojej kariery w świecie finansów i bankowości również dla osób bez doświadczenia.
Nie jesteśmy typową infolinią!
- Twoim pracodawcą będzie Alior Bank, a nie zewnętrzna firma outsourcingowa.
- Będziesz mieć realne możliwości rozwoju zawodowego w strukturach Alior Banku.
- Będziesz realizować połączenia przychodzące wyłącznie z obecnymi lub potencjalnymi klientami Alior Banku.
- Nie sprzedajemy produktów a wskazujemy klientowi najlepsze rozwiązanie.
- Będziesz mieć dużą samodzielność pracy, bo nie mamy narzuconego skryptu rozmowy.
- Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia, żeby zacząć (wszystkiego Cię nauczymy!).
- U Nas pogodzisz życie prywatne z karierą zawodową dzięki elastycznym godzinom pracy.
Co to oznacza dla Ciebie?
Typowy dzień konsultanta to od 40 do nawet 70 rozmów telefonicznych, dzięki którym:
- doskonale poznasz produkty, procesy i operacje bankowe,
- zyskasz umiejętność uważnego słuchania i rozpoznawania potrzeb klientów,
- otrzymasz premię zależną od efektywności i jakości,
- będziesz codziennie poszerzał swoją wiedzę na temat bankowości,
- poznasz ludzi podobnych do siebie, z którymi zaprzyjaźnisz się na długie lata.
Praca w Contact Center
Co oferujemy?
Co możesz zyskać?
- gwarantowane wynagrodzenie podstawowe plus bonus zależny od Twojej efektywności i jakości obsługi;
- dodatkowy bonus za ponadprzeciętne wyniki;
- pakiet szkoleń wprowadzających w zakresie produktów, systemów bankowych, standardów jakości, umiejętności interpersonalnych i in.;
- opiekę mentora w pierwszym miesiącu pracy.
- karty sportowej,
- zniżki na zakupy u wybranych partnerów.
- prywatnej opieki medycznej z pakietem dentystycznym,
- pakietu ubezpieczeń grupowych,
- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- dofinansowania do zakupu okularów i soczewek,
- z większości benefitów mogą skorzystać również członkowie Twojej rodziny.
Idealny kandydat do tej pracy ma:
- co najmniej średnie wykształcenie (świadectwo maturalne),
- biegłość w obsłudze komputera,
- poprawną dykcję i ciekawy głos,
- wielkie marzenia i pragnienie sięgania po więcej,
- gotowość do spędzenia całego dnia w pracy na rozmowach,
- pozytywne nastawienie i uśmiech na twarzy,
- pęd do nauki i stałego poszerzania wiedzy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole.
- wcześniejszego doświadczenia w bankowości, wiedzy na temat produktów i procesów bankowych,
- garnituru ani garsonki (do pracy ubierzesz się tak, jak lubisz).
Jakie masz opcje?
I. DZIAŁ OBSŁUGI ZDALNEJ (INFOLINIA)
Miejsce pracy: Kraków, ul. Pilotów 2 lub Rzeszów, ul. Kolejowa 2
Zatrudnienie: umowa o pracę w dowolnym wymiarze lub umowa-zlecenie
System pracy: praca zmianowa 24/7 (system równoważnego czasu pracy).
Połączenia: przychodzące.
Zadania: prowadzenie pełnej obsługi bankowej, transakcyjnej oraz informacyjnej
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach wewnętrznych.
Plusy: klienci dzwonią do Ciebie, więc mają czas na rozmowę i znają usługę, o której chcą rozmawiać. Telefoniczny kontakt pozwala oswoić się z obsługą klienta i doskonale poznać produkty bankowe
Co może być trudne? Bardzo duże tempo pracy (duża liczba połączeń) – trzeba naprawdę lubić rozmowy.
Zatrudnienie: umowa o pracę w dowolnym wymiarze lub umowa-zlecenie
System pracy: praca zmianowa 24/7 (system równoważnego czasu pracy).
Połączenia: przychodzące.
Zadania: prowadzenie pełnej obsługi bankowej, transakcyjnej oraz informacyjnej
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach wewnętrznych.
Plusy: klienci dzwonią do Ciebie, więc mają czas na rozmowę i znają usługę, o której chcą rozmawiać. Telefoniczny kontakt pozwala oswoić się z obsługą klienta i doskonale poznać produkty bankowe
Co może być trudne? Bardzo duże tempo pracy (duża liczba połączeń) – trzeba naprawdę lubić rozmowy.
II. DZIAŁ UTRZYMANIA KLIENTA
Miejsce pracy: Kraków, ul. Miłkowskiego 3.
Zatrudnienie: umowa o pracę.
System pracy: poniedziałek – piątek: w godz. 9:45-18:45 lub 9-18:00 (dwie zmiany).
Połączenia: przychodzące i wychodzące (wyłącznie do klientów Alior Banku).
Zadania: powitanie nowego klienta w banku, aktywacja produktów (rachunek, bankowość www, karty płatnicze, depozyty i in.) oraz rozpoznanie dalszych potrzeb finansowych, obsługa wypowiedzeń a także utrzymanie produktów kredytowych i depozytowych obecnych klientów banku.
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy, efektywność i poziom realizacji celu sprzedażowego.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Jesteś telefonicznym opiekunem klientów Alior Banku i wykonujesz połączenia w związku z ich aktywnością w zakresie wykorzystania naszych usług. Rozwijasz umiejętności związane z budowaniem relacji z klientami, rozpoznania ich potrzeb i sprzedażowe.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas na rozmowę w danym momencie. Praca wymaga doskonałej orientacji w zakresie oferty Alior Banku, aby dobrać produkt lub usługę do specyficznych potrzeb klienta.
Zatrudnienie: umowa o pracę.
System pracy: poniedziałek – piątek: w godz. 9:45-18:45 lub 9-18:00 (dwie zmiany).
Połączenia: przychodzące i wychodzące (wyłącznie do klientów Alior Banku).
Zadania: powitanie nowego klienta w banku, aktywacja produktów (rachunek, bankowość www, karty płatnicze, depozyty i in.) oraz rozpoznanie dalszych potrzeb finansowych, obsługa wypowiedzeń a także utrzymanie produktów kredytowych i depozytowych obecnych klientów banku.
W Twojej pracy docenimy: wysoką jakość pracy, efektywność i poziom realizacji celu sprzedażowego.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Jesteś telefonicznym opiekunem klientów Alior Banku i wykonujesz połączenia w związku z ich aktywnością w zakresie wykorzystania naszych usług. Rozwijasz umiejętności związane z budowaniem relacji z klientami, rozpoznania ich potrzeb i sprzedażowe.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas na rozmowę w danym momencie. Praca wymaga doskonałej orientacji w zakresie oferty Alior Banku, aby dobrać produkt lub usługę do specyficznych potrzeb klienta.
III. DZIAŁ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Miejsce pracy: Gdańsk, Warszawa, Katowice, Sosnowiec, Kraków i Rzeszów
Zatrudnienie: umowa o pracę.
System pracy: poniedziałek–piątek w godz. 8:00 – 16:00 lub 12:00 – 20:00 (praca zmianowa).
Połączenia: wychodzące (do klientów Alior Banku).
Zadania: sprzedaż telefoniczna wybranych produktów i usług z oferty banku, przekazywanie szczegółowych informacji o produktach i usługach, negocjowanie warunków i wypełnianie wniosków od klientów.
W Twojej pracy docenimy: realizacja założonych celów sprzedażowych, wysoka jakość obsługi klienta.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Nie ma narzuconej liczby połączeń, które musisz wykonać w ciągu dnia. Za każdą sfinalizowaną transakcję otrzymujesz wysoką prowizję sprzedażową. Kontakt telefoniczny pozwala skutecznie rozwijać umiejętności sprzedażowe i negocjacji.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas lub ochotę na rozmowę, wymagają umiejętnego zaprezentowania atutów oferty, aby wzbudzić zainteresowanie. Praca wymaga stałej aktualizacji wiedzy w zakresie oferty Alior Banku, a także innych banków, aby podjąć negocjacje w zakresie oferowanej usługi.
Zatrudnienie: umowa o pracę.
System pracy: poniedziałek–piątek w godz. 8:00 – 16:00 lub 12:00 – 20:00 (praca zmianowa).
Połączenia: wychodzące (do klientów Alior Banku).
Zadania: sprzedaż telefoniczna wybranych produktów i usług z oferty banku, przekazywanie szczegółowych informacji o produktach i usługach, negocjowanie warunków i wypełnianie wniosków od klientów.
W Twojej pracy docenimy: realizacja założonych celów sprzedażowych, wysoka jakość obsługi klienta.
Dodatkowo nagrodzimy Cię za: wysokie wyniki w konkursach sprzedażowych.
Plusy: Nie ma narzuconej liczby połączeń, które musisz wykonać w ciągu dnia. Za każdą sfinalizowaną transakcję otrzymujesz wysoką prowizję sprzedażową. Kontakt telefoniczny pozwala skutecznie rozwijać umiejętności sprzedażowe i negocjacji.
Co może być trudne? Klienci nie zawsze mają czas lub ochotę na rozmowę, wymagają umiejętnego zaprezentowania atutów oferty, aby wzbudzić zainteresowanie. Praca wymaga stałej aktualizacji wiedzy w zakresie oferty Alior Banku, a także innych banków, aby podjąć negocjacje w zakresie oferowanej usługi.